عمومی

رونق تولید داخلی راه شکست دشمنان/ فضای مجازی سلاح آمریکا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، در نخستین خطبه های نماز جمعه سال 1400 ، حجت الاسلام محمد بارانی ، در مهدیشهر ، محل برگزاری نمازخانه این شهر ، امسال همانند سال های گذشته ، رهبر انقلاب اسلامی بر تولید تمرکز کردند. و اقتصاد

وی گفت: “مهمترین اصل شکست دشمنان در رده تحریمها و فشارهای اقتصادی ، استقلال اقتصادی است ، مهمترین راه این استقلال رونق تولید است.”

رونق تولید و عیب یابی

به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ، شکوفایی تولید نشانه زندگی انقلابی است ، همانطور که امام جمعه مهداههر اظهار داشت هرچه تولید بیشتر توسعه یابد ، حاکمیت غرب نیز از بین می رود. البته در این زمینه باید توجه داشت که نه تنها مدیرانی که در زمینه تولید نقش دارند بلکه افراد نیز در این زمینه موثر هستند.

بارانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی حتی به مساجد در شکوفایی تولید نقش دارند ، تأکید کرد: مساجد در سطح اسلامی باید برای محلات و جوانان خود برنامه داشته باشند و بنابراین در رونق تولید نقش دارند.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم رونق تولید را به وجود آوریم باید موانعی را که یکی از آنها واردات بی رویه کالا است برطرف کنیم ، تأکید کرد: گاهی اوقات محصولی در کشور تولید می شود اما از خارج نیز وارد می شود و در نتیجه تولید داخلی پیش می رود. ورشکسته

قاچاق مانع تولید می شود

امام مهدیشهر جمعه با بیان اینکه قاچاق یکی از مهمترین موانع تولید است ، اظهار داشت: قوانین بیش از حد یکی دیگر از موانع تولید است که باعث می شود فرد چندین سال در ساخت کارخانه دخالت کند و در نتیجه علاقه به تولید از بین می رود. هم مجلس و هم دولت باید همه موانع تولید را در یک حرکت انقلابی برطرف کنند تا اگر یک سرمایه گذار می خواهد تولید کند سریع از آن عبور کند.

بارانی با اشاره به لزوم اصلاح سیستم بانکی گفت: گاهی کارخانه ای که به تولید می رسد با وام هایی که می گیرد ورشکسته می شود و مجبور است کارخانه را به بانک واگذار کند. “گرچه بسیاری از کارخانه ها سال گذشته احیا شدند اما کارها احتیاج دارد آسان شود.

وی گفت: “اصلاح سیستم گمرکی موضوع دیگری است که برای افزایش تولید داخلی و ارتقا صادرات باید به آن توجه شود.” بیایید ببینیم. منابع داخلی ما بسیار غنی و خوب است ، منابع داخلی و زیرزمینی ، معادن ، نیروی کار جوان ، خلاق و تحصیل کرده و … در باره.

هوشیاری در فضای مجازی

امام مهدیشهر جمعه با بیان اینکه نکته دیگری که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید شده فضای مجازی است ، گفت: فضای مجازی در هر کشوری و حتی در کشورهای سکولار یک قانون است اما اینها گمانه زنی در فضا است. کشور ما فضای مجازی دارد ، در هیچ کشوری وجود ندارد ، مسئله مهمی است ، اما در این بین ، ایستگاه و مبدا این فضای مجازی کشورمان یک پادگان نظامی در خارج از کشور و در ایالات متحده است.

بارانی با بیان اینکه “فضای سایبری سلاح ایالات متحده است” ، افزود: این کشور برای نابودی کشور دیگری یا در حال جنگ نظامی است یا در فضای مجازی فعالیت می کند ، بنابراین باید هوشیار بود. وقتی تعصب در جامعه گسترش می یابد ، جوانان اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و بنابراین خطرناک هستند.

وی گفت: امروز كودكان خردسال ما برای تحصیل باید از فضای مجازی استفاده كنند. وی در پاسخ به این سال که آیا فرزندان آنها در فضای مجازی حضور دارند یا خیر ، گفت فضای مجازی برای به خطر انداختن امنیت استفاده شده است. ” کشورهای دیگری ایجاد شده اند و ما نیز از خود استفاده نمی کنیم که نشان دهنده اهمیت هوشیاری در فضای مجازی است.