عمومی

مشکلات ناامیدم نکرد/ صادرات کالا به ۱۲ کشور جهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ابراهیم شیخ یک هنرمند جوان و فارغ التحصیل است تحصیلات میدان الکتریکی از دانشگاه نوشیروانی بابل است. فرازو فراز و نشیب های بسیاری اکنون به یکی از هنرمندان نمونه استان مازندران تبدیل شده است ، اقدامات جوانان در زمینه های مختلف مهارت های آنها را نشان می دهد مهارت ها این امر می تواند در زمینه های مختلف کشور را تا حد ممکن رونق دهد.

وی با بیان اینکه واحد صنعتی در حال حاضر در مساحت 4500 متر مربع و زیربنای 2000 متر فعالیت می کند ، اظهار داشت: در حال حاضر 60 کارمند و 14 خط تولید در 12 کشور از جمله ازبکستان ، تاجیکستان و قرقیزستان دارد. ارسال شد.

وی محصولات این شرکت را در 3 توصیف کرد کلاس مختلط، در مورد لوله ها و اتصالات پلی اتیلن و لوله های PP صحبت کرد و افزود: “سال گذشته ، این شرکت به عنوان صادر کننده نمونه در استان شناخته شد و ارزش صادرات در سه ماه اول سال جاری 3.5 میلیون دلار بود. دو میلیون دلار

مدیرعامل شرکت سیسکو گفت که مهمترین مشکل این شرکت جذب متخصصان داخلی است و می گویندمتأسفانه جوانان امروز دنبال کردن آنها شرکتهایی هستند که رشد سریعی دارند و فاقد چشم انداز مثبت در زمینه تولید ، صنعت و نوآوری هستند.

وی با اعلام اینکه 90 درصد مواد اولیه این شرکت از داخل کشور تأمین می شود ، گفت: بیش از 97 درصد محصولات این شرکت با تولید ماهانه 600 تن و ارزش یک میلیون دلار به 12 کشور صادر می شود.

این استاد جوان مازندرانی رمز موفقیت و پیشرفت او بدون خسته شدن از پیچ است خمهای وی گفت: “در ابتدا من از هیچ فرصت بانکی استفاده نکردم ، زیرا در برخی موارد معتقدم که فرصت های بانکی برای تولید کننده دام است.”

با اشاره به اینکه پردیس صنعتی جویبار یکی از شهرهای در حال توسعه است ، مشکلات موجود در این شهرک و روند کار و روبه شرکت ما در حال رشد نیست.

مدیر عامل سیسکو گفت: مهمترین برنامه های آینده این شرکت توسعه بازار ، ایجاد دفتر شرکت در ترکیه و جورجیا ، نمایندگی این شرکت در سایر کشورها و افزایش ظرفیت تولید کارخانه به 600 تن است. حداقل 500 نفر گفتند.

این استاد مازندرانی در پایان گفت: اگر صنعت و کالاهای صنعتی را به کشور خود صادر نکنیم ، ممکن است به جای آن سربازانی از کشورهای دیگر کشور را ترک کنند. مرد وارد.

وی کلید موفقیت و پیشرفت سیسکو را خسته نشدن از هزارتوی بی نظیر صنعتی و تولید دانست و افزود: این شرکت با وجود همه چالش های پیش رو توانسته است به عنوان صادر کننده نمونه در استان شناخته شود.