عمومی

مشارکت بیش از ۱۳ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی در خوزستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار حسن شاهوارپور سردار سلیمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: “این پروژه منشأ جامعه ای دارد و همکاران ما قصد دارند این بیماری را در سطح جامعه تشخیص دهند.”

وی با بیان اینکه محل قرارگیری بیماران از سوی بهداشت یا بیمارستان ها اعلام شده و همکاران وی برای گرفتن تجزیه و تحلیل بیشتر اقدام کرده اند ، گفت: در صورت مشاهده هر بیماری ، 10 تا 11 نفر در اطراف باید توسط نیروهای بسیج آزمایش شوند. و غیره

فرمانده سپاه ولیعصر (عجیباستان خوزستان اظهار داشت که 13000 تا 14000 نفر به طور مستقیم در اجرای اهداف طرح ژنرال حاج قاسم سلیمانی دخیل بوده اند و کار همچنان ادامه دارد.

سردار شاهوارپور وی با اشاره به طرح افزایش اقدامات در خوزستان در دهه سوم مارس سال گذشته گفت: “ما امیدواریم که با محدودیت های اعلام شده توسط ستاد مرکزی کرونا ، صلح و آرامش در آینده نزدیک به مردم برگردد.”

“مردم داوطلبانه برای شکستن زنجیره ویروس همکاری می کنند.” او گفت.

فرمانده سپاه ولیعصر (عجیباستان خوزستان افزود: امروز جلسه ای مطابق با پروتکل های بهداشتی برای بررسی مشکلات و کاستی ها برگزار کردیم و نکات اساسی را که برای تقویت برنامه ژنرال حاجاسم قاسم سلیمانی باید در نظر گرفته شود ، بیان کردیم.

سردار شاهوارپوروی با اشاره به وعده فرمانداران برای همکاری در اجرای این طرح گفت: از تجربه شهرهای مختلف نیز استفاده می شود تا هرچه سریعتر وضعیت شهرهای سرخ تغییر کند.

وی گفت: یکی از مشکلات این طرح بحث است پشتیبانی می کند از آنجا که ناشران داوطلب بدون انتظار برای ماسک در این پروژه خدمت می کنند ، سپرپرستاران و ابزارهایی برای بازرسی از خانه بیماران ، ابزارهایی برای کمک به آنها مؤمنانه بسته های غذایی و بهداشتی هم به حمایت بیمار نیاز دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عجیباستان خوزستان یادآور شد: استاندار خوزستان در مقر تاک این استان ادارات مختلف را مجبور به همکاری کرده است ، برخی از آنها به قدرت رسیده اند و انتظار می رود که کسانی که هنوز مسئولیت های خود را انجام نداده اند ، کمک کنند.

سردار شاهوارپور وی تأكید كرد كه بسیاری از شهرها ظرفیت بیمارستان محدودی دارند و برخی از بیماران بسیار جدی نیاز به مراقبت بیشتری دارند. به همین دلیل ، تجهیزات پزشکی و امکانات بیمارستان باید تقویت شوند تا از افزایش تلفات پزشکی جلوگیری شود.