حوادث

قتل دختر ۱۳ ساله تالشی نقض آشکار حقوق کودک است

آفتاب نیوز:

رضا جعفری صدیحی افزود: این حادثه به دلیل ناآگاهی و وجود اعتقادات متعصبانه بوده و احساسات مردم را آزار می دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ، وی اظهار داشت: این حادثه پس از کشته شدن مسئولان گزارش شده است که طبق توضیحات وظایف رسمی و صالح آمبولانس اجتماعی شهر ، هیچ کاری برای حمایت از کودک نمی توانست انجام دهد.

قتل دختر 13 ساله نقض آشکار حقوق کودکان است

وی اضافه کرد: “شاید تماس با خط اورژانس اجتماعی 123 قبل از حادثه می تواند نتیجه بهتری برای کودک و خانواده او باشد. این یک بار دیگر به همه یادآوری می کند تا فرهنگ مسئولیت خود را توسط همه اعضای جامعه انجام دهند.”

ورودی دادستان و بهزیستی استان در مورد این موضوع

وی گفت: با توجه به ماهیت جرم ، دادستان فعالیت عمومی خود را مطابق ماده 5 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان آغاز کرد و گیلان ریفا به عنوان یک سازمان دولتی برای حمایت از حقوق کودکان ، تمام تلاش خود را برای اجرای حقوق کودکان انجام داد. او ماهیت خود را می داند و از هر فرصت و فرصتی برای رسیدن به این هدف مهم استفاده خواهد کرد.

جعفری گفت: “در عین حال ، با رضایت دادستان ، به دلیل ماهیت جرم و درگیری عاطفی ، روانی و اجتماعی سایر اعضای خانواده ، وی برای کاهش آسیب های روانی ، از دیگر اعضای خانواده حمایت روانی و اجتماعی خواهد کرد.”

وی گفت: پس از قتل این دختر 13 ساله توسط پدرش ، آمبولانس اجتماعی این شهر پس از کشته شدن توسط مقامات از این واقعه مطلع شد.

وی گفت: “کودک آزاری یکی از شایع ترین مضرات در همه جوامع است ، چه توسعه یافته و چه در حال رشد.” سرپرستان خاطرنشان کردند: احساس والدین نسبت به فرزندان ، نادیده گرفتن والدین از روشهای آموزشی ، تنش ها و اختلافات خانوادگی ، سوء مصرف مواد ، اختلالات روانی و غیره. چنین مشکلاتی در معرض انواع خطرات در کودکان از جمله جسمی است. این یک رابطه جنسی روانی-عاطفی ، جسمی ، بی تفاوت و بی تفاوت است.

وی اظهار داشت: خشونت در محیط خصوصی و در چهار دیوار خانه بسیار با کنترل موسسات فاصله دارد و در بسیاری از موارد گزارش نشده است.در واقع همین نسبت فرصت های مداخله ای برای منزوی کردن کودک از محیط و آسیب رساندن به زندگی و فعالیت های کودک است.

وی یادآور شد: اداره کل بهزیستی گیلان در 16 شهر اضطراری فعال اجتماعی دارد و عموم مردم از خشونت علیه کودکان ، خشونت علیه سالمندان ، خودکشی و غیره آگاه هستند. می توانید از خدمات 123 خدمات مشاوره ای در زمینه ها استفاده کنید.