حوادث

رسوایی سوء استفاده‌های هولناک از صدها کودک در جنوب لندن

مطالعه کارکنان و نمایندگان شورای منطقه لمبت در جنوب لندن نشان داد که بیش از 700 کودک در مراکز نگهداری کودکان در این منطقه قربانی سوء استفاده ، سوء استفاده و سوء استفاده قرار گرفتند.

به گزارش ایران تودی ، به نقل از شبکه خبری بی بی سی ، مقامات این مطالعه از شورای محله لمبت به دلیل سوء استفاده از ده ها کودک در پنج مرکز مراقبت به شدت انتقاد کردند.

تحقیقات مستقل در مورد سوء استفاده جنسی از کودکان بخشی از وزارت خانه بریتانیا است.

در این گزارش آمده است: “مهاجمان ممکن است به مهد کودک ها بروند یا به طور موقت از آنها مراقبت کنند.”

تحقیقات شورا در بهار سال 2020 آغاز شد و پنج مرکز مراقبت از کودک را بین 1960 تا 1990 مورد بررسی قرار داد.

در این گزارش آمده است: “به استثنای چند مورد ، کارکنان شورای لامبث با کودکان تحت مراقبت خود طوری رفتار می کردند که گویی بی ارزش هستند.” در نتیجه ، افراد خطرناک توانستند وارد یتیم خانه ها شوند و تأثیر مخرب و مادام العمر بر قربانیان خود داشته باشند.

در این گزارش آمده است که لمبث 705 از ساکنان سابق مراکز شکایاتی دریافت کرده است ، اما تنها یکی از مقامات ارشد شورا مورد توبیخ قرار گرفته است.

پروفسور الکسیس جی ، سرپرست این مطالعه ، نوشت: “این کودکان در داخل مجمع لمبت و در یک بازی قدرتمند ، ابزار و گروگان مسموم بین این مجمع و دولت مرکزی بودند.

بازرسان همچنین از پلیس لندن خواستند تا در مورد یکی از موارد تحقیق کند. در سال 1977 ، شورای لامبث به پزشکی قانونی گزارش نداد که پسری که جسدش در بازداشتگاه پیدا شده بود چند روز قبل مورد آزار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش ، این مراکز مراقبت از کودکان مکان های خشونت آمیز و بی رحمی بودند که در آنها خشونت و آزار مجاز بود و “کودکان زیر پنج سال مورد آزار و اذیت قرار گرفتند”.

بچه ها وقت خود را با “عمه” یا “عمو” یا داوطلبانی که بدون تحقیق درست در مورد گذشته با کودکان کار می کردند ، گذراندند.

این تحقیقات همچنین پلیس متروپولیتن لندن را به دلیل عدم پیروی از شواهدی که می تواند منجر به کشف جنایت شود ، مورد انتقاد قرار داد.

شورای لامبث از سوء استفاده هولناک ، تکان دهنده و هولناک در این مراکز عذرخواهی کرد.

این گزارش می افزاید: با وجود مطالعات و بازرسی های زیاد در 20 سال گذشته ، سیستم مراقبت از کودک برای قربانیان کودک آزاری کار نکرده است.

انتهای پیام