علمی و پزشکی

سه کودک به یک تاج آلوده شده بودند


آفتاب نیوز:

دبی خدا بارگتی سه شنبه شب ویدئوی کلیپ را در صفحه اینستاگرام بیمارستان منتشر کرد و افزود: امشب نتایج C.T گزارش شده است که معاینات حاد تنفسی و علائم یک دختر هشت ساله در بیمارستان بستری است و در حال حاضر مثبت است.

وی ادامه داد: همچنین ، دو کودک در ماه دوم سن و سه ماه به بیماری قلبی عروق کرونا ویروس مبتلا شده اند که در خانه کنترل می شود.

رئیس بیمارستان مپود: سه کودک بر اثر تاج مجروح شدند

مدیر بیمارستان MEPOD گفت: در چند روز گذشته با افزایش تعداد مبتلایان به علائم تنفسی در بیمارستان روبرو هستیم و تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان J.T. و بررسی های اورژانس در دو شب گذشته افزایش یافته است.

وی از خانواده ها خواست که بیشتر به آموزش کودکان در مورد بیماری عروق کرونا ویروس قلب توجه کنند تا نتوانیم کودکان آسیب دیده ببینیم و آنها را از آسیب دیدگان دور نگه داریم.

وی همچنین از شهروندان خواست که با جلوگیری از رفت و آمد غیرضروری در شهر ، در خانه های خود بمانند و امور خود را در خارج از شهر مدیریت کنند.

بیمارستان میبد در حال حاضر خدمات درمانی را برای بیماران با 219 تختخواب ، فضای بدنی استاندارد و تجهیزات مجهز ارائه می دهد.

ساخت این بیمارستان در سال 1989 با تلاش مرحوم میرزا محمد صادقیان و سید حسین مرداغان (کرباسی) در زمینی به مساحت 110،000 متر مربع و حدود 12000 متر مربع زیربنا آغاز و با همکاری دانشگاه شهید صدوقی یزد به پایان رسید. در 13 فوریه 2001 افتتاح شد.

مرکز MiPod ، شهری با 105000 نفر جمعیت ، در 50 کیلومتری شمال غربی یزد ، مرکز استان واقع شده است.

به گفته کارشناسان ، حدود 25 درصد از بیماری کرون تشخیص داده نمی شود و برخی از افراد با علائم خفیف ، ویروس را حمل می کنند.

همچنین تمایز بین کرونا و بیماری های مشابه دشوار است و افراد با رعایت اصول بهداشت شخصی و اجتماعی می توانند از این بیماری در امان باشند.

به گزارش ایرنا ، Coronavirus در اواسط دسامبر سال 2019 در ووهان ، مرکز چین گزارش شد. این بیماری در ابتدا پنومونی نامیده می شد ، اما کمیسیون بهداشت ملی رسماً شیوع آن را در 30 دسامبر 2019 اعلام کرد.

اولین پرونده در 20 فوریه 2010 در قم شناسایی شد.


انتشارات سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، بنابراین مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.