علمی و پزشکی

علایم خفیف ابتلا به کرونا / ناشنوایی؛ علامتی نادر

یک متخصص بیماریهای عفونی با ذکر علائم بیماری خفیف قلب و عروق قلب گفت: “اگر کسی فقط یک علامت را در خود مشاهده کند ، منطقی نیست که فوراً یک علامت را با شریان کرونا مرتبط کنید.” سابقه تماس با سایر شریان های کرونا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در مصاحبه با ایران تودی ، دکتر مسعود مردانیمجری در مورد علائم خفیف بیماری قلبی گفت: ضعف ، ضعف ، بی حالی ، سردرد و موارد دیگر. علائم بیماری خفیف قلبی و عروقی. جالب اینجاست که 55٪ از کل بیماران یا علائمی ندارند یا نوع خفیفی از بیماری دارند.

وی گفت: از دست دادن بو و طعم هنوز بخشی از علائم عروق کرونا در برخی از افراد است. “از دست دادن بو و مزه می تواند تا دو ماه ادامه یابد.”

آقایان درد در اندام و قسمت تحتانی کمر را علائم بیماری عروق کرونا توصیف کرد و افزود: “اخیراً بیشتر از گذشته شاهد این کار بوده ایم.”

وی گفت: “هر بیمار کرونا به دلیل استرس که تجربه می کنند می تواند ضربان قلب داشته باشد.” “اما این بدان معنا نیست که همه افراد مبتلا به استرس یا حمله قلبی به بیماری کرونا قلب مبتلا هستند.”

این متخصص بیماریهای عفونی افزود: درد شکم با تب ، بی اشتهایی ، حالت تهوع و استفراغ می تواند نشانه ای از کووید 19 باشد .البته ، منطقی نیست که فوراً با یک تاج ارتباط برقرار کنید وقتی کسی آن را نبیند ، تاریخچه تماس با سایر افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب است. این امر به ویژه مهم است زیرا فردی که در تماس با بیمار با شریان کرونا نیست اما دارای علائم است ممکن است بیماری دیگری داشته باشد.

وی گفت: تقویت سیستم ایمنی بدن معمولاً با دارو توصیه نمی شود. “در واقع ، پدیده ای که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند ، خواب مناسب نیست ، استراحت کافی ، خوردن سبزیجات و میوه های تازه و استرس است.” شما نمی توانید این نکات را نادیده گرفته و انتظار داشته باشید سیستم ایمنی بدن خود را با استفاده از مکمل ها تقویت کنید.

وی گفت: “ناشنوایی بعد از بیماری عروق کرونا یک بیماری بسیار نادر است. هر کسی که کمی رنج می برد نباید فکر کند که بیماری قلبی عروق کرونا دارد.” او انجام می دهد

انتهای پیام