حوادث

فیلم| جنجال رقص کارمند اداره پست/ بسیج خواستار اخراج مدیر روابط عمومی پست شد

رسانه رقص و برخی اصولگرایان که خواهان اخراج وی هستند ، فیلم رقص یک کارگر اداره پست را مورد انتقاد قرار داده است. انتشار فیلم رقص غلامرضا طیبی در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

آفتاب‌‌نیوز:

مدیر عامل پست هرمزگان با اشاره به فیلم رقص یکی از مدیران فرعی در ساختمان اداری گفت که کارمند اشتباه اخراج شده است. با این وجود مسئولان روابط عمومی اداره پست کشور از اخراج کارمند خودداری کردند.

طبق گزارش ها آفتاب‌نیوز؛ عبدالله عبدولی ، مدیرعامل هرمزگان پست ، گفت: “امروز یک کلیپ غیرمعمول و نامناسب در فضای مجازی ، در ساختمان دفتر مرکزی منتشر شد. من عذرخواهی می کنم و ابراز تأسف و برداشت خود را از چنین حادثه ای می کنم. مسائل کاری و اداری در محل کار از دفتر خارج می شود. و اتحادیه جرایم اداری.

بازدید ها: 491

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، شورا با صدور بیانیه ای رفتار رئیس روابط عمومی اداره پست استان هرمزگان را محكوم كرد و گفت: ما خواهان تلاش برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناگوار هستیم. این انقلاب و سیستم با خون و برکت هزاران شهید و جان مردم آبیاری شده است تا راه امام ، اسلام ، قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) فراموش و کمرنگ نشود ، اما متأسفانه اخبار و موضوعاتی را می شنویم که توسط برخی مسئولان گمراه شده است. یک خط انقلابی و مددکاری اجتماعی وجود دارد ، ما باید رقص رئیس روابط عمومی اداره پست هرمزگان را ببینیم. بی تردید ، در برهه ای که انقلاب اسلامی نیاز به تقویت بنیه اخلاقی خود و تأسیس و تقویت آن توسط مسئولان معنوی ، سیاسی و فرهنگی دارد ، متأسفانه راه های گسترش فرهنگ دینی ، مبارزه با ورزش و فرهنگ غرب با هدف از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران است. برنامه ریزی شده و به جلو رانده شده ، بنابراین معلوم می شود. چگونه مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان می تواند به او اجازه دهد به بهانه ای در مقابل چند زن برقصد؟ سالهاست كه مقام معظم رهبري درباره نفوذ صحبت مي كنند و رهبران سطح بالا بايد از چترهاي خود در برابر تأثيرات فرهنگي كه موجب ارتقاي ورزش و اعمال ضد ديني در جامعه مي شود ، محافظت كنند. “در فرهنگ – بگذارید آنها توجه ویژه ای به این دوستان علاقه مند به فرهنگ داشته باشند – ما با یك حمله همه جانبه روبرو هستیم ؛ در یك جبهه بزرگ فرهنگی مورد حمله قرار می گیریم ؛ این به گفته آنها است ، البته ما این را می دانستیم ، اما حالا آنها آشكارا خواستار پیروزی بر جمهوری اسلامی و حاكمیت نظامی بر اسلام هستند.” با جنگ و تحریم های اقتصادی موفق نیست. [بلکه]به کار فرهنگی و تأثیر فرهنگی می رسد. “ذهن باید تغییر کند ، باید بر روی مغز کار شود ، شهوات باید تحریک شوند.” “اکنون به صراحت گفته شده است.”

با این حال ، مدیر عامل شرکت ملی پست ، عمومی ، در توئیت روابط عمومی نوشت: پستچی ها و پستچی ها همیشه سفیران دوستی و صلح برای مردم جهان بوده اند. اخباری مبنی بر اخراج پزشک متخصص پست هرمزگان در فضای مجازی صحت ندارد. در مورد رفتار غیرمعمول وی ، تخلف در سیستم انضباط اداری کنترل خواهد شد.

رسوایی رقص کارمندان پس از آنکه بسیج خواستار برکناری مدیر روابط عمومی شد