حوادث

طرز تهیه شیرینی ناپلئونی؛ سخت اما جذاب

آفتاب‌‌نیوز:

رب ناپلئون جذاب است ، اگرچه تهیه و خوردن آن دشوار است. بنابراین شروع کنید

مواد لازم برای تهیه شیرینی های ناپلئون:

خمیر ارزن آماده: 1 بسته
پودر قند: 3 قاشق غذاخوری
خامه: 1 و 1/2 فنجان
سفید تخم مرغ: 1 عدد
وانیل مایع: 1/2 قاشق چایخوری
پودر قند یا پودر قند: برای شیرینی های روی
پودر بادام زمینی برای تزئین: در صورت نیاز

طرز تهیه و پخت پای ناپلئون:

1. قبل از تهیه خمیر ناپلئون ، ابتدا باید فر را باز کنید تا گرم شود.

۲. اگر خمیر هزارلا را در خانه درست می کنید ، که دستور العمل خاصی دارد ، باید آن را با ترمز به طول نیم اینچ صاف کنید و دور آن را با کاتر برش دهید. اگر از خمیر آماده استفاده می کنید ، که در اکثر سوپرمارکت های بزرگ موجود است ، نیازی نیست که آن را با بشقاب صاف کنید ، بلکه آن را با کاتر برش دهید.

3. در مرحله بعد ، خمیر ناپلئون را با یک برش در وسط تقسیم کرده و هر دو قسمت از خمیر را به همراه خمیری که از لبه های آن برش زده ایم ، در یک کاسه در فر 400 درجه فارنهایت از قبل گرم شده به مدت 7 تا 10 دقیقه قرار دهید تا خمیر خمیر شود. کاملاً به طبقه بالا و لایه به لایه بروید. بعد از 10 دقیقه دمای فر را کم کنید و در فرنهایت با دمای 185 درجه به مدت 20 تا 25 دقیقه قرار دهید تا اولین خمیر قهوه ای طلایی شود. وقتی از فر خارج شد ، صبر کنید تا کاملاً خنک شود. نان موجود در این دسر بسیار ترد است. در همین حین ، خامه را از وسط و بالای خمیر آماده کنید.

4. خامه را با پودر قند و وانیل مخلوط کرده و با همزن برقی بزنید. بهتر است ظرف و سر مخلوط کن را به مدت 10 دقیقه در فریزر قرار دهید تا هنگام مخلوط شدن خامه سرد ، کرم سریعتر تشکیل شود.

5- یک سفیده تخم مرغ نیز وجود دارد که می خواهید در این دسر بریزید و اگر می خواهید از آن استفاده کنید ، باید آن را جداگانه مخلوط کنید تا پف کند و هنگام شکل گیری خامه به آن اضافه کنید.

6. برای تهیه خمیر ، دو قطعه خمیر پخته شده و آماده شده با چاقو را به دو لایه تقسیم کنید. . این کیک را می توانید در دو لایه ، سه لایه و حتی چهار لایه درست کنید. با این حال ، ترجیح دادم هنگام چشیدن این شیرینی از دو لایه استفاده کنم زیرا این شیرینی ترد است و از هم نمی پاشد. برای لایه میانی این دسر می توانید از خامه وانیل به جای خامه نیز استفاده کنید.

7. حالا لایه اول نان را با چاقو با خامه بپوشانید و سپس لایه دوم را روی آن قرار دهید و با کمی فشار دست صاف کنید.کرم را دوباره روی لایه دوم بپوشانید تا هر چند بار که می خواهید استفاده کنید این مراحل را تکرار کنید. در آخر لایه آخر را با خامه بپوشانید و لایه های خمیر خرد شده و پخته شده را کنار لایه اصلی نان در فر ورز دهید و روی سطح خامه ها بریزید و با کمی پودر قند و پودر پسته تزئین کنید. توصیه می کنم قبل از برش دادن خمیر ناپلئون آماده ، خمیر را به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال نگه دارید تا نان با خامه نرم و ترد شود ، سپس خمیر را همانطور که دوست دارید برش دهید.