حوادث

شایستگی”و “امانت داری” ویژگی بارز مسئولان در نیروی انتظامی

جانشین معاون هماهنگ کننده مرکز با اشاره به اقدامات مرتبط و هدفمند چهار ساله فارغ التحصیل از پلیس پیشگیری به منظور بهبود شاخص های نظم عمومی ایمنی ضرورت اجرای اولویت های ماموریت پزشکی در سال ۹۹ تاکید کرد و گفت: از جمله ماموریت های مهم, منطقه, پلیس, پیشگیری, ردیابی, و در ادامه روند ایجاد یک تحول پلیس ملی است.

اخبار مدیر ” چهل در این مراسم آنها را دوست داشت رئیس پلیس پیشگیری, پزشکی, که می گوید که سال ۹۴ مسئولیت پلیس پر یک ماموریت من اختصاص داده بود, ” او گفت: به خدمت بنده در خندق در امتداد یا در ترکیب با حضور ایران “مهدی عزیزم بژ” میراث پلیس به معماری تمام بازی یک بخشی از آن بود که افکار سازنده بود که ماموریت خودم شروع کردم امروز این خندق ارزش به آنها تحویل داده من واقعا خوشحالم که در سایه لطف خدا و بر اساس یک نمایشگاه انتخاب سرتیپ فرمانده پلیس فرد فرهیختهای در چرخ هادی مجموعه پلیس پیشگیری به درایت مثال زدنی باعث رشد و تعالی بیش از پلیس در پیشگیری از دور افتاده ترین نقاط کشور این تعداد اجرا خواهد شد.

خود را “شایستگی” و “مدیریت ثروت” از جمله ویژگی های متمایز از مقامات پلیس برشمرد و گفت: خوشبختانه کارنامه درخشان فرمانده “گناه بژ” مسئولیت این مهم نشان می دهد که او تجویز می شود دو ویژگی مهم است که به طور موثر از آن لذت ببرید.

مقامات ارشد پلیس با اشاره به اقدامات و اظهارات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتصاب مدیران گفت: که سوگندی که مدیر سیستم باید ویژگی های. اصول به عنوان آمر مرد به بد و صداقت گفتار و کردار پیشگامان عمل در زمان آسیب به منظور جلوگیری از امکان دقت در استفاده از بیت از دین است. خواهد شد برنامه ریزی, مدیریت و جلوگیری از شایعات بی اساس رفتار خوب انگیزه و رفتار سازی و مراقبت و حمایت از کارکنان ساده زندگی پرهیز اشرافی تمرین مشق شب ، نظم و انضباط و تفکر مثبت بالا به من بدهید.

او با اشاره به این که پیچیدگی از جرم و آسیبهای اجتماعی گفت: در جهان امروز خیالی و او را در خواب بدون جرم به مدیریت این علت که امنیت عمومی.

چهل نکته: مسئول باید “خودسوز” به “مردم ساز”. شما لازم نیست دیگر مردم را قربانی منافع شخصی خود چه اتفاقی می افتد اگر این اقدامات تغییر و روابط با دیگران هویرایشمچنین می گویند, k, ما می دانیم که در نهایت آرامش زندگی ما را در رسیدن به آرامش برای دیگران نیز اطمینان حاصل شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده مرکز با اشاره به اقدامات مرتبط و هدفمند چهار ساله فارغ التحصیل از پلیس پیشگیری به منظور بهبود شاخص های نظم عمومی ایمنی ضرورت اجرای اولویت های ماموریت پزشکی در سال ۹۹ تاکید کرد و گفت: از جمله ماموریت های مهم در حوزه پلیس پیشگیری ، پیگیری و ادامه روند ایجاد یک تحول پلیس ملی و توسعه و امنیت, مردمپایه, و امکان استفاده از ظرفیت های موجود در این منطقه برای جذب مشارکت عمومی در پیشگیری از جرم و جنایت راه اندازی به اصطلاح حفاظت از نهادهای و سازمان های دولتی و استفاده از تکنولوژی های جدید هوشمند پلیس همچنین بهبود شاخص های ایمنی در سراسر کشور که البته تنها موثر سردار “معصوم بژ” شاهد یک تحول بنیادین در حوها خواهد بود.

خبری پلیس سردار چهل در پایان این نشست سردار “مهدی عزیزم بژ” رئیس پلیس پیشگیری آره بهترین آرزوها و من برای شما آرزوی موفقیت و کامیابی, پستی, دولت, تلاش و … تلاش و همچنین به عنوان اسکورت سردار “حمید عطایی” جانشین پلیس پیشگیری, Jan., سرهنگ “علی هش هر چند” معاون اجرایی پلیس پیشگیری فرماندهان پلیس فرودگاه و راه آهن کشور, کارفرمایان, پلیس پیشگیری, پلیس, شهرستان, و غیره. فرماندهان این تیپ برای حمایت از دولت یا کارکنان دیگر رهبران که در طول سال ۹۴ تا ۹۸ در تامین نظم و امنیت مطلوب و پایدار تلفن همراه همگام بود تبریک گفت.

بقیه پیام