استان ها

دشت قزوین الگوی کشاورزی مدرن کشور خواهد شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایران تودی در قزوین؛ مراسم تکریم رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معارفه سرپرست جدید عصر سه شنبه با حضور سید مجید موسوی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل امور استان ها برگزار شد. این وزارتخانه در باغستان.

محمدحسین عطایی در این مراسم اظهار داشت: در حوزه کشاورزی هوشمند بر اساس اجرای شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر کشاورزی دانش بنیان، کارهای بسیار خوبی در استان قزوین آغاز شده است که در راستای اجرای آن است. راه برای تکمیل

وی افزود: اهمیت استان قزوین همواره مدیون فعالیت کشاورزان توانمند و پرتلاش بوده است و امروز در شرایطی قرار داریم که کارهای زیادی در زمینه کشاورزی هوشمند، فراسرزمینی و قراردادی اجرا شده است. اولویت های.

عطایی تصریح کرد: در این سازمان اولویت مدیریت جدید به پایان رساندن کارهای نیمه تمام و ناتمام است و از تمام ظرفیت استفاده می کنیم تا آغاز ناتمام نماند.

عطایی 4444

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: قبل از اجرای برنامه ها و بهره برداری از فرصت های به وجود آمده در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین لحظه ای توقف نمی کنیم و با تمام توان تلاش می کنیم. در راستای تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی و دولت محترم.

عطایی گفت: بازاریابی اخیر وزارت جهاد کشاورزی در ابتدا ممکن است مشکلاتی را ایجاد کرده باشد اما تاکنون ناظران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین امنیت کامل مواد غذایی را تامین کرده اند. در بخش با نظارت مستمر بر بازار در شبانه روز.

این مسئول گفت: حدود 13 سازمان وابسته به سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هستند و اهداف بخش کشاورزی را پیش می برند که به اعتقاد من بزرگترین سرمایه سازمان نیروی انسانی آن است.

وی افزود: انگیزه های درونی و بیرونی خانواده سازمان کشاورزی باید با سپردن کار کارکنان کوشا تقویت شود که همه دست اندرکاران بدانند کارشان موثر است.

عطایی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات عمومی، مدیر در صورتی موفق خواهد بود که ارباب رجوع از فرصت و نعمت استفاده کند و به عنوان پیشتاز فعالیت سازمانی به مردم خدمت کند و این رویکرد نیز اعمال شود. ما سازمان جهاد کشاورزی را در اولویت قرار می دهیم.

پدر 333

وی در نهایت مشاور وزیر جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از خدمات محمدحسین رئیس سابق سازمان به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی قزوین بود.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای بله و رای مخالف