استان ها

قدردان مردم کشور و استان قزوین به پاس مشارکت در انتخابات حماسی هستیم

به گزارش خبرگزاری کاسوینی ایران تودی؛ آیت الله رئیسی ، دفتر مرکزی آن در استان قزوین و شورای ائتلاف بزرگ استان ، جشن حضور کاسوینیایی ها در انتخابات این دوره را برگزار کردند.

در این مراسم که اعضای منتخب شورای شهر قزوین نیز حضور داشتند ، از حضور آگاهانه و بصیرت آمیز مردم استان قزوین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تشکر و قدردانی کرد.

یعی 2

حجت الاسلام موسوی شالی ، رهبر مبارزات انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان قزوین ، در پارک الغدیر به کازینیان گفت و دهه عزت و ولادت را به امام رضا (ع) تبریک گفت: مسئولان سیستم و عملکرد نامناسب برخی از رهبران را از اصل سیستم و با حضورشان افتخار دیگری به آنها بخشید.

موسوی شالی اظهار داشت: در این مدت در حالی که برخی عمداً و عده ای دیگر غیر ارادی به سمت دشمن حرکت می کردند و سعی می کردند گزینه های خوب را حفظ نکنند و مردم را از قرار گرفتن در کابین باز ندارند ، اما به صلاحدید مردم ، این طرح بیمار برنامه ریزی شده نیز خنثی شد .

آیت الله رئیسی ، رهبر مبارزات انتخاباتی خود در استان قزوین ، یادآور شد: میزان مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات 4٪ بالاتر از میانگین کشوری بود که درک و تمجید بسیار خوبی از مردم نشان می دهد.

image_2021_6_20-22_5_45_137_H8a

وی گفت: با انتخاب رئیس جمهور همه باید به اخلاق و عزت توجه کنیم و در کنار رئیس جمهور باشیم تا کارها خوب پیش برود.

حجت الاسلام شالی اظهار داشت: “ما تاکنون نتایج همه انتخابات را دیده ایم و برای ما خوب یا بد بوده است.

وی افزود: حضور حاکمان مومن و عادلانه در ادامه انتخاب مردم است و اگر مردم با حاکمان خود همکاری نکنند ، کارها رو به جلو پیش نمی رود و در شرایطی که یک انسان متدین و انقلابی در خط مقدم دستگاه های اجرایی است همه پرسی با امید فراوان. “” ما در حال انجام تعهداتی هستیم که با حمایت مردم انجام داده ایم.

حجت الاسلام شالی با تبریک اعضای شورای شهر قزوین اظهار داشت: با انتخاب شایسته کازوینی ها و برپایی 9 کاندیدای شورای شهر امیدواریم توسعه شهری تسریع شود.

محمد حسین شفیعی ، دبیر پیروان بزرگ استان قزوین گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با هوشیاری و تیز بینی مردم به خوبی پیش رفت و دشمنان از رسیدن به اهداف خود ناامید شدند.

image_2021_6_20-20_56_14_681_Dob

وی افزود: با تغییر در مدیریت ، ما منتظر اصلاح امور و تغییر امور هستیم و امیدواریم در سالهای آینده خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم و شاهد کاهش مشکلات باشیم.

شفیعی اظهار داشت: ما همچنین انتظار داریم اعضای منتخب شورای اسلامی قزوین تعهد جدی در حل م effectivelyثر مشکلات شهری و از طریق مبارزه با فساد داشته باشند.

در این مراسم محسن حق شناس ، فرج الله فصیحی رامندی ، حسین صلحجو منفرد ، فاطمه اشدری ، علی فرمانی ، مهری سادات تقوی ، ولی چگینی ، مهدی مهدیخانی ، قاسم اللهیاری اعضای شورای شهر قزوین از مردم به خاطر اعتمادشان تشکر کردند.