استان ها

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به مناسبت هفته بسیج در نهاوند

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به مناسبت هفته بسیج در نهاوند

رئیس اداره بهداشت دام شهرستان نهاوند از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران در قالب گروه جهادی شهید حیدر سهرابی در روستاهای این شهرستان همزمان با آغاز هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تودی همدان، میثم قاضی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای کنترل بهداشتی و درمان و واکسیناسیون رایگان دام های روستایی و با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه همزمان به اقشار کم درآمد جامعه در هفته بسیج در بدو ورود، اداره بهداشت حیوانات شهرستان نهاوند تیمی جهادی با نام و یاد شهید حیدر سهرابی از شهدای برجسته شهرستان نهاوند اعزام کرد. . 1401، به مناطق روستایی شهرستان.

گروه جهادی دامپزشکی شهید حیدر سهرابی با همکاری تیم دامپزشکی پایگاه مهندسی بسیج شهرستان اقدام به درمان حیوانات بیمار و واکسیناسیون رایگان آبله برای حیوانات سبک مزرعه و واکسیناسیون لمپری برای حیوانات سنگین و همچنین واکسیناسیون هاری برای سگ های صاحب خانه می کند. . و با حضور 6 دامپزشک اصلی کلاس های آموزشی و ترویجی به منظور ارتقاء سطح آگاهی های بهداشتی صاحبان دام به مناطق روستایی اعزام شد.

رئیس اداره بهداشت دام نهاوند در پایان تاکید کرد: این گروه جهادی در طول سال در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با سه هدف محرومیت زدایی، پیشگیری از بیماری های دام و طیور، درمان اپیدمی و آموزش و ترویج به صورت رایگان فعالیت می کند. . کندی در مسائل مربوط به دامپروری

حسین بحیرایی

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 به آن رای مخالف دهید