بین المللکسب و کار ایرانیان

دانشگاه اداکنت قبرس شمالی

موسسه بین المللی دادمهرعدالت نماینده رسمی دانشگاه آداکنت است، جهت ثبت نام رایگان و اخذ بورسیه مازاد تماس بگیرید.همکاری گروه موسس آداکنت با دانشگاه کنت در اوهایو آمریکا یکی از سوابق درخشان این موسسه است. علاوه بر آن، دانشگاه آداکنت توسط شورای ارزیابی و برنامه ریزی و هماهنگی آموزش عالی کشور قبرس به رسمیت شناخته شده است و دانشجویان با بیش از ۱۱۰ ملیت مختلف جهان در آن حضور دارند.دانشگاه آداکنت متشکل از کادر علمی برجسته و اعضای هیئت علمی از قبرس، ترکیه و کشورهای مختلف جهان است و با دارا بودن 7 دانشکده و 1 هنرستان، در 29 رشته در مقطع مختلف تحصیلی در سطح بین المللی شناخته شده است.ممکن است برخی از مطالب درج شده با سایر منابع متفاوت باشد. اطلاعات کلی توسط آداکنت هر ساله ارائه و بوسیله سایر وبسایتهای مختلف ارزیابی میشود. برای کسب اطلاعات دقیق ،از طریق مشاوران دادمهرعدالت اقدام نمایید.

Adacont University of North Cyprus

در زیر لیست رشته های دانشگاه بین المللی قبرس آداکنت ارایه شده است. برخی رشته ها از سال میلادی جدید اضافه میشود. جهت مشاهده هر رشته، وارد بخش مربوطه شوید.شهریه های اعلام شده در جدول زیر بصورت عمومی از متقاضیان اخذ میگردد، از آنجایی که ما نماینده رسمی دانشگاه قبرس هستیم، این امکان وجود دارد تا برای متقاضیان محترم بورسیه مازاد اخذ نماییم.

موسسه بین المللی دادمهرعدالت نماینده رسمی دانشگاه آداکنت است، جهت ثبت نام رایگان و اخذ بورسیه مازاد تماس بگیرید.

✅ هر دانشجو فقط مجاز به استفاده از یک روش تخفیف بورسیه است.

✅ اگر دو فرزند از یک خانواده همزمان در اداکنت ثبتام کنند ۱۰درصد و برای فرزند سوم ۱۵درصد تخفیف شهریه میگیرند.

✅ هر ساله برای دانشجویان مقطع کارشناسی که پیشرفت چشمگیری دارند و تراز معدل تجمیعی آنها بیش از ۳.۵ است، میتوانند از شرایط ویژه تخفیف شهریه برخوردار شوند.

✅ کلیه تخفیف های بورسیه علاوه بر مدت تحصیل در رشته اصلی، شامل دوره های زبان انگلیسی نیز میشود.

✅ امکان اخذ وام کم بهره برای دانشجویان جدید الورود توسط اداکنت فراهم شده است.

خوابگاه دانشجویی یکی از نگرانی های دانشجویان جدید است. از آنجا که قبرس یک شهر دانشجویی است، زیر‌ساختهای کافی برای دانشجویان فراهم شده است. در شهر فاماگوستا که یکی از شهرهای دانشجویی قبرس محسوب میشود، خوابگاههای متعددی وجود دارد. دانشگاه ادا کنت با برخی از این خوابگاهها قرارداد همکاری دارد که در زیر لیست آنها آورده شده است. هزینه خوابگاههای دانشجویی در قبرس حدودا بین ۲۰۰۰‌تا ۶۰۰۰ دلار است که بسته به سطح امکانات و موقعیت متفاوت است و در کل با هزینه حدودا ۲۵۰۰دلار در سال میتوان مکان مناسبی اجاره کرد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد هر خوابگاه میتوانید بر روی لینک آن کلیک کنید و اطلاعات کافی را از وبسایت خوابگاه دریافت کنید. همچنین میتوانید از تجربیات تیم مشاوره دادمهرعدالت جهت انتخاب خوابگاه مناسب مشاوره رایگان بگیرید.در دانشگاه آداکنت قبرس : کافه ، باشگاه و کلاب دانشجویان، اینترنت آزاد پر سرعت ،سرویس ایاب و ذهاب و دسترسی به تئاتر و باشگاه ورزشی فراهم است. با امنیت دانشگاهی بصورت ۲۴ساعته برقرار است. علاوه بر امکانات رفاهی عمومی دانشگاه آداکنت، شرایط ویژه برای دسترسی معلولین پیش بینی شده است که شامل دسترسی آسان به ساختمان دانشگاه آداکنت قبرس از طریق رمپ و آسانسور و همچنین سرویس بهداشتی و پارکینگ مخصوص معلولین است.

لیست برخی از امکانات رفاهی و تجهیزات دانشگاه آداکنت قبرس شمالی شامل موارد زیر است.

غذا خوری و کافه تریا دانشگاه آداکنت قبرس شمالی توسط پرسنل دانشگاهی مدیریت میشود و همه روزه به جز روزهای تعطیل رسمی و تعطیلات اخر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۶عصر آماده سرویس دهی با غذاهای سالم و قیمت مناسب است.دارای ظرفیت ۵۵۰ نفر است که برای همایش‌ها ، سمینارها ، کنسرتها استفاده میشود.رویدادهای تفریحی از طریق پنل آنلاین دانشگاه به دانشجویان اعلام میشود و شامل موارد متعدد مانند گشت و گذار در اماکن باستانی ، دریا و ساحل و … میشود.

کتابخانه دانشگاه آداکنت قبرس ظرفیت 55000 کتاب چاپی در 400 قفسه و یک مرکز فرهنگی و دسترسی به اطلاعات در سطح جهانی با بیش از 1000000 مجله و کتاب الکترونیکی، 5 اتاق مطالعه گروهی و یک میز برای 250 نفر دارد که همه دانشجویان و مهمانان از خدمات کتابخانه دانشگاه آداکنت قبرس به صورت رایگان استفاده میکنند.

دانشگاه آداکنت قبرس شمالی دارای آزمایشگاههای پیشرفته متناسب با تجهیزات روز دنیا در زمینه دندانپزشکی و سایر رشته ها است.این بخش از دانشگاه آداکنت قبرس شامل کلاب ورزشی در رشته های متنوع مانند فوتبال و بسکتبال و تنیس روی میز و.. بخش دیگر کلاب هنر شامل رقص، تئاتر ، سینما و… است.رشته دندان پزشکی دانشگاه آداکنت یکی از رشته های پر طرفدار در میان دانشجویان ایرانی است زیرا اولا شهریه تحصیل در این رشته نسبت به سایر دانشگاههای قبرس مناسب تر است و دوما لابراتورهای بخش دندان پزشکی این دانشگاه بسیار مجهز و بروز است. با هم نگاهی به یکی از بخش های دندان پزشکی این دانشگاه بیانداریم:

موسسه بین المللی راجو بواسطه داشتن مجوز قانونی و دسترسی مستقیم به پنل ثبت نام دانشگاههای قبرس شمالی این امکان را برای متقاضیان محترم فراهم آورده است تا با خیالی آسوده و بدون واسطه اقدام به ثبتنام نمایند. در زیر برخی از موارد اولیه ثبتنام دانشگاه آداکنت قبرس عنوان شده است. چنانچه در هر یک از موارد کمبود مدرک یا نیاز به مشاوره دارید، همین الان با مشاوران تخصصی دادمهرعدالت تماس بگیرید.

زبان تدریس در دانشگاه آداکنت قبرس ، انگلیسی و ترکی است که از محاسن بسیار عالی این دانشگاه بشمار می آید. بدین معنی که دانشجویان میتوانند در اکثر رشته ها ،زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایند. داشتن مدرک انگلیسی آیلتس الزامی نیست. اگر از قبل مدرک زبان انگلیسی دارید، حداقل نمره آیلتس ۵.۵ یا تاقل ۶۵ کافی است. اما متقاضیانی که مدرک زبان انگلیسی ندارند بایستی در کلاسهای زبان انگلیسی این دانشگاه شرکت کنند.همچنین متقاضیان میتوانند بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی، از طریق مصاحبه حضوری اقدام نمایند.

در دانشگاه آداکنت قبرس، دوره های فشرده زبان انگلیسی عمومی بر پایه مهارتهای خواندن ، نوشتن، گوش دادن ، و صحبت کردن در شده است. دانشجویان آداکنت با توجه به سطح زبان در چهار گروه تقسیم بندی میشوند و در طول دوران تحصیل شرایط استفاده از امکانات کامپیوتری و فرصت های مطالعاتی فراهم میشود.

چنانچه مدرک زبان انگلیسی ندارید و قصد دارید از طریق مصاحبه حضوری در دانشگاه آداکنت قبرس ثبت نام کنید، میتوانید همین الان از تیم دادمهرعدالت مشاوره تخصصی بگیرید.

  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار (امکان ارائه ترجمه شناسنامه در مرحله اولیه ثبتنام بجای پاسپورت وجود دارد.)
  • آخرین مدرک تحصیلی + ترجمه رسمی (حداقل مدرک دیپلم مورد نیاز است)
  • ریز نمرات تحصیلی + ترجمه رسمی
  • آدرس ایمیل معتبر
  • عکس پرسنلی اسکن شده
  • برای دانشجویان مقطع دکتری؛ رزومه و پروپوزال مورد نیاز است.

اگر قصدتحصیل دندانپزشکی در قبرس یا سایر رشته های فنی مهندسی دارید، دانشگاه آدا کنت نیز مانند سایر دانشگاههای قبرس ،یک دانشگاه غیر انتفاعی ،خصوصی ،خوشنام و دارای اعتبار بین المللی است که در شهر زیبای فاماگوستا قراردارد. از آنجایی که  آداکنت دارای رشته های متنوع در مقاطع مختلف و کیفیت تدریس مطلوب است، دانشجویان با ملیت مختلف از سراسر دنیا را به خود جذب کرده است.

علاوه بر آن آداکنت در لیست دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم ایران و دانشگاه های مورد تایید وزارت آموزش قبرس و ترکیه قرار گرفته و شرایط مناسبی برای دانشجویان ایرانی فراهم آورده است. شهریه مناسب این دانشگاه ، سهولت در پذیرش ، و زندگی در قبرس شمالی از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه آداکنت است.

خرید ملک در قبرس

خرید یک ملک در قبرس یک موضوع جالب است! اگر شما به دنبال تحیصیل یا یک خرید ملک در قبرس هستید، باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

نوع ملک

در قبرس، شما می‌توانید به دنبال ویلا، آپارتمان یا خانه‌های تاریخی باشید. هر یک از این گزینه‌ها و نوع سرمایه‌گذاری متفاوتی دارند.

قوانین و مقررات

در هنگام خرید ملک در قبرس، باید قوانین و مقررات مربوط به خرید بین‌المللی ملک را دقیقاً مطالعه کنید.

مشاور ملکی

مشاوران ملکی می‌توانند شما را در خرید ملک در قبرس راهنمایی کنند. آن‌ها می‌توانند اطلاعاتی در مورد موقعیت‌های مختلف، مدارک قانونی و هزینه‌ها ارائه دهند.

مدارک قانونی

پیش از هرگونه معامله، اطمینان حاصل کنید که همه مدارک قانونی از قبیل سند مالکیت و قراردادها به درستی تکمیل شده‌اند.

همچنین اگر قصد خرید ملک در قبرس دارید شرکت نویانلار در سال 1973 ایجاد و تاسیس شده است و در حوزه ساخت و ساز قبرس شمالی نیز پروژه های مسکونی زیادی را در حال ساخت داشته و بسیاری پروژه های دیگر را نیز به مشتریان تحویل داده است و این شرکت به خدمات با کیفیت بالا معروف است و پروژهای تحویل شده نیز رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است و ضمنا یک شرکت خانوادگی محسوب می شود ، Mustafa Noyan یک مهندس عمران است که در سال 1986 به این تیم پیوسته است.
شرکت پروژه نویانلار اولین پروژه ساختمانی در قبرس شمالی را در شهر ایسکله انجام داده است و گروه Noyanlar علاوه بر خدمات پیمانکاری خدمات مهندسی و معماری را نیز انجام می دهد و تا کنون صدها پروژه را خود به امضا و انجام داده است و تا کنون نزدیک به 7000 خانواده را صاحب خانه کرده و با توجه به خدمات انجام داده در حوزه فنی و مهندسی بجز پروژه هایی که خود به سرانجام رسانده است ، در تامین مسکن هزاران نفر نیز موثر بوده است.