حوادث

آدم‌کشی به‌خاطر یک احتمال – ایران تودی

مردی که در درگیری فیزیکی مردی را به ضرب گلوله کشته بود دستگیر شد.

به گزارش ایران تودی، صبح روز پایانی مرداد ماه 1400، خبر تیراندازی و زخمی شدن دو جوان در مقابل مزرعه ای در منطقه فیروزآباد شهرری به مرکز آمبولانس کلانتری 110 اعلام شد که در پی آن ماموران کلانتری در محل حاضر شدند. . اگرچه این افراد به بیمارستان منتقل شدند، اما ساعاتی بعد اعلام شد که نگهبان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

با فوت مامور حراست، پرونده به مرحله دیگری رفت و با دستور بازپرس اداره هفتم دادسرای شهر، تحقیقات از سوی عوامل اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. صبح وقتی یک نگهبان به من گفت یک پژو 206 با سه سرنشین نزدیک دیوار مزرعه پارک شده است. نگهبان گفت شاید پژوها قصد سرقت احشام را داشته اند که هر دو چوب برداشتند و برای جلوگیری از سرقت احتمالی به سراغ رانندگان پژو رفتند. دقایقی بعد با هم برخورد کردیم و یک نفر تیراندازی کرد و نگهبان و راننده پژو مجروح شدند.

پس از تحقیقات دو نفر سوار بر یک دستگاه پژو شناسایی و تحویل پلیس آگاهی شدند که یکی از آنها در تحقیقات گفت: در این لحظه مردی از طرف مقابل تیراندازی کرد.

اظهارات رانندگان پژو با اظهارات صاحب مزرعه متفاوت بود و به همین دلیل تحقیقات ماموران پلیس راهور ادامه یافت که شب حادثه برادر مالک مزرعه الف. شهرام آنجا بود و قبل از رسیدن ماموران آنجا را ترک کرد و شهرام دستگیر و مرد جوان برای تحقیقات به اداره اطلاعات منتقل شد.

از سرنشین سوم پژو نیز که در این حادثه مجروح شده بود، با توجه به اینکه فرد تیرانداز را از نزدیک دید و تنها شاهد حادثه بود، از فرد تیرانداز و مجروح درخواست شد. شهرام به محض ارتکاب جنایت .. کشف و تیراندازی کرد.

شهرام که ابتدا منکر دست داشتن در این جنایت بود، پس از مواجهه با پلیس اعتراف کرد که شب حادثه در مزرعه بوده و به ظن دزدی با اسلحه ساچمه ای به رانندگان پژو شلیک کرده و با اصابت گلوله به خودرو شروع به تیراندازی کرده است. ماشین. نگهبان و یکی از رانندگان پژو که در پی آن از محل متواری شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که شهرام متهم به قتل عمد و سایر متهمان در این قتل شریک بوده و این افراد با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/