عمومیکسب و کار ایرانیان

چینی کرد، شناخته شده ترین تولید کننده چینی بهداشتی

محصولات بهداشتی چینی کرد شامل چهار گروه اصلی توالت فرنگی، روشویی آسیایی (ایرانی)، سینک و دوش می باشد که با سادگی و زیبایی فضایی مدرن و هویتی منحصر به فرد برای منزل و محل کار شما ایجاد می کند. محصولات بهداشتی چینی کرد با توجه به نیاز مشتریان و استفاده از فناوری های روز تولید می شود و در تولید این محصولات استانداردهای بهداشتی، بهداشتی و زیست محیطی رعایت شده است. به همین دلیل محصولات متفاوت، جدید و سالم این شرکت توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان به هر نوع سلیقه باشد.

کارخانه چینی بهداشتی کرد مفتخر به دریافت گواهینامه بین المللی ISO 9001 OHSAS 18001 ISO 14001 CE می باشد.

معرفی کارخانه لوازم بهداشتی

کارخانه چینی کرد در سال 1362 با هدف تامین نیازهای داخلی کشور با طراحی و ساخت محصولات چینی بهداشتی و عرضه بخشی از محصولات خود به بازارهای خاورمیانه، اروپا و شمال آفریقا تاسیس شد.

کارخانه چینی کرد در شهرستان فرامان استان کرمانشاه با مساحتی بالغ بر 300000 متر مربع و تولید بیش از 650000 محصول چینی در سال یکی از کارخانه های مدرن و مجهز بهداشتی ایران می باشد. این کارخانه بخش عظیمی از صنعت کشور در زمینه تولید چینی است و نقش مهمی در صنعت چینی بهداشتی ایران دارد.

کارخانه بزرگ کرد چینی با کمک بیش از 600 متخصص، مدیران ایرانی و مشاوران بین المللی تلاش می کند تا با کیفیت ترین محصولات، نوآوری، زیبایی و تنوع را به مشتریان خود ارائه دهد و سبک زندگی آنها را بهبود بخشد. این هدف با تلاش اعضا و تک تک کارگران با کار تیمی، خرد جمعی و دلسوزی، تلفیق نوآوری و سبک مدرن ساخت محصولات بهداشتی و هنر ایرانی در تولید محصولات محقق می شود.

معرفی محصولات بهداشتی چینی

لوازم بهداشتی یکی از اقلام مهم در سرویس بهداشتی هر خانه است که باید به کیفیت این محصولات از نظر اقتصادی و بهداشتی توجه کرد. ماندگاری طولانی، استانداردهای بهداشتی و عملکرد مناسب این محصولات باعث صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از بروز مشکلات فنی و بهداشتی در این محصولات می شود. محصولات بهداشتی کردی شامل دستشویی، دیوارکوب، توالت فرنگی خارجی، سینی دوش و توالت ایرانی می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های بهداشتی این دسته از محصولات، ظرفیت کم جذب آب است. به طور کلی دستگاه بهداشتی از دو قسمت بدنه و شیشه تشکیل شده است. قسمت بدن در اثر فشردگی خاک تشکیل می شود که به طور مستقیم بر دوام و کیفیت محصول تأثیر می گذارد. همچنین قسمت لعاب در فر و روی بدنه تشکیل می شود. مهمترین قسمت لوازم بهداشتی کردی قسمت لعابدار آن است زیرا کیفیت لعاب بر زرد نشدن یا زرد شدن و تغییر رنگ محصولات تاثیر می گذارد. بنابراین تمامی قسمت های محصولات چینی بهداشتی حائز اهمیت است و در هنگام خرید محصولات چینی کرد درجه یک حتما باید به این موارد توجه کنید زیرا تمامی قطعات به نوعی به یکدیگر مرتبط هستند.

به نقل از وب سایت Crednewin: خرید سرویس بهداشتی چینی یکی از ملاحظات اصلی در ساخت منازل و ساختمان های اداری، تجاری و … می باشد. تهیه تجهیزات مناسب برای این قسمت از خانه از نظر بهداشتی و اقتصادی بسیار مهم است. یکی از بهترین محصولات و برندها در این زمینه خرید محصولات چینی بهداشتی می باشد. این محصولات از لعاب شفاف و مرغوب ساخته شده اند. که به راحتی با مواد شوینده تمیز می شوند.

تاریخچه لوازم بهداشتی

چین هزاران سال است که بشقاب چینی و لوازم بهداشتی تولید می کند و نمونه های برجسته آن را می توان در موزه ها و مراکز علمی سراسر جهان مشاهده کرد. ایران نیز حدود 5 درصد به تولید جهانی لوازم بهداشتی کمک کرده است. سابقه این صنعت در ایران به 35 سال پیش برمی گردد که صنعت چین 1500 درصد رشد کرد. پیش از این تنها 3 واحد تولیدی چینی در گیلان و استان قزوین مشغول به کار بودند اما امروز 24 واحد می توانند در این صنعت فعالیت کنند.

نزدیک به 50 سال از تولید محصولات بهداشتی چینی در ایران می گذرد و رشد و توسعه آن مربوط به عمران و ساخت و ساز است. با توجه به اینکه چین رقیب جدی در این صنعت است که می تواند بازار منطقه ای و جهانی را تحت تاثیر قرار دهد، تولیدکنندگان لوازم بهداشتی در ایران سرمایه گذاری بیشتری در بازار داخلی دارند.

طبق تحقیقات انجام شده صنعت چینی بهداشتی در ایران سابقه چندانی ندارد و اولین کارخانه چینی بهداشتی در سال 1347 در قرچک ورامین در ایران راه اندازی شد و به تدریج واحدهای دیگری در استان های دیگر راه اندازی شد.

طرز تهیه و تولید محصولات چینی بهداشتی

ماده ای که برای ساخت محصولات بهداشتی چینی استفاده می شود کائولن است. این ماده نوعی خاک رس سفید است که پس از حرارت دادن تغییر رنگ نمی دهد و سفید باقی می ماند. این محصولات در طرح ها و لعاب های مختلف عرضه می شوند و کارخانه ها و کارگاه های زیادی در کشور این محصولات را تولید می کنند. لوازم بهداشتی دسته دیگری از محصولات است که به چینی بهداشتی معروف است.

مواد اولیه تولید محصولات بهداشتی به شرح زیر است:

کائولن، فلدسپات، گل رس، سیپل کربنات کلسیم، زنور، اکسید روی، کربنات باریم و کربنات سدیم.

ویژگی ها و ویژگی های محصولات چینی بهداشتی با کیفیت:

شفافیت مینا یا لعاب

جذب آب کافی

هیچ شکافی در سطح محصول وجود ندارد.

بهداشت و سلامت قطعات

عدم پیچیدگی اجزا

نصب آسان

گارانتی و خدمات پس از فروش

مجموعه کامل لوازم جانبی

فرآیند تولید لوازم بهداشتی

مراحل ساخت توالت فرنگی چینی به شرح زیر است:

ابتدا مواد اولیه توسط آسیاب فکی و چکش به اندازه میلی متر بریده می شوند. سپس مواد خام در یک آسیاب غلات داخلی ترکیب شده و در یک مرکز پردازش ذخیره می شود. در مرحله بعد دوغاب اصلی را با مواد استخراج شده از آسیاب و مواد نرم شامل بالکی و کائولن اضافه می کنیم. مرحله بعدی ریخته گری دستی و نیمه اتوماتیک است و فرآیند برای هر روش متفاوت است.

در مرحله انجماد، سوسپانسیون لعاب بر روی محصول خام پاشیده می شود. پس از مدتی، پس از خشک شدن، محصولات براق را روی دستگاه داغ قرار داده و تا دمای 1185 درجه حرارت می دهند. در نهایت بسته بندی محصولات بر اساس استانداردهای ملی و زنجیره تامین بازار داخلی شرکت انجام می شود.

نمایندگی چینی کرد

کارخانه چینی کرد با تلاش بی وقفه نمایندگان و فروشندگان خود، شبکه توزیع و فروش گسترده ای را در سطح کشور ایجاد نموده تا نیاز بازارهای داخلی و منطقه ای را برطرف نموده و خدمات برتر را ارائه نماید. نمایندگی ها و فروشندگان چینی کرد مانند سایر برندها در اکثر استان های کشور فعالیت می کنند و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. مشتریان می توانند با مشاهده محصولات موجود در سایت از محصولات و خدمات چینی بهداشتی کردی استفاده کنند. این محصولات بهداشتی با توجه به نیاز مشتری در 3 سطح کیفی تولید می شوند.

نتیجه گیری

در سال های اخیر رشد صنعت چینی بهداشتی و چینی بهداشتی کردی در ایران چشمگیر بوده و توانسته با کیفیت ترین محصولات را به بازار منطقه و تولید داخلی عرضه کند و در خاورمیانه نیز امتیاز کسب کند. در این راستا چینی کرد یکی از برندهای چینی بهداشتی در ایران است که به عنوان بزرگترین کارخانه چینی بهداشتی ایران شناخته می شود.

فروشگاه رضایی با بیش از 20 سال سابقه و نمونه هایی از پروژه های موفق به عنوان یکی از نمایندگان رسمی کارخانه چینی کورد، موفق به ارائه خدمات عالی در ارائه لوازم بهداشتی با کیفیت به مشتریان خود شده است. این شرکت بر اساس چشم انداز، ماموریت و ارزش های پایدار خود متعهد و مسئول است تا حداکثر منافع عمومی را برای تمامی مشتریان و ذینفعان عزیز فراهم کند.

جهت خرید انواع محصولات چینی کرد در شیراز به کاشی و سرامیک رضایی مراجعه نمایید.