حوادث

جزییات اقدامات طرح های مردم یاری در مناطق مرزی

نماینده بهداد مرزبانی ناجا ، توصیف اقدامات پروژه های کمک های مردمی در مناطق مرزی ، سلامت نگهبانان مرزبانی و ساکنان مرزی را یکی از دغدغه های مهم فرماندهی مرزبانی ناجا عنوان کرد.

به گزارش ایران تودی ، سرهنگ محسن ترکیان بیانیه: گارد مرزی ناجا 6 هزار کیلومتر مرز مرزی و 2 هزار و 700 کیلومتر مأموریت کنترل مرز در آب را در 16 استان مرزی و 5 مرکز آموزش مرزی انجام می دهد و سلامت ، آسایش و پشتیبانی پزشکی از ماموریت های مرزی و مرزبانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده بهداد مرزبانی ناجا ادامه داد: از زمان آغاز بیماری همه گیر ویروس کورونا در کشور ، سلامت کارگران و خانواده های آنها در نظر گرفته شده است و همه فرصت ها و فرصت ها برای جلوگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در واحدهای مرزی و مناطق مرزی وجود دارد. ما سوءاستفاده کردیم

وی گفت: توجه به سلامتی مرزبانان و ساکنان مرزی یکی از مهمترین و جدی ترین دغدغه های فرماندهی نیروهای مرزی است و از اجرای برنامه های مداوم بهداشت و پیشگیری از بیماری در مقابل تاج در واحدهای مرزی و مناطق دشوار خبر داد.

وی گفت: با اشاره به دسترسی محدود وزارت بهداشت به مناطق مرزی دورافتاده و غیرقابل دسترسی ، مرزنشین ترکیه ، کمک به مرز به ساکنان معاون بهداد مرزبانی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد و اجرای طرح های امدادی در مناطق مرزی توافق خوبی و عامل متقابل است. امنیت مرزها و مرزها را بهبود بخشید.

نماینده بهداد مرزبانی ناجا گفت: پروژه های امدادی در مناطق مرزی بصورت ضعیف اجرا شده است: 3 هزار و 900 مورد ویزیت رایگان ، 1260 مورد خدمات مشاوره روانشناسی ، 1800 مورد ضد عفونی مساجد و خانه ها ، بیش از 600 جلسه آموزشی. از جمله خدمات ارائه شده توسط بهداد مرضانی ، نماینده ناجا در مناطق مرزی ، توزیع و توزیع بیش از 10،000 بسته شامل مواد بهداشتی و حدود 7000 بروشور آموزشی است.

وی گفت: “خوشبختانه ، کارمندان از اولین پیگیری و معالجه جان سالم به در بردند و ما با هیچ گونه موارد حاد که نیاز به درمان جامع داشته باشد ، مواجه نشده ایم.”

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، وی لزوم مراقبت از سلامت و رفاه خانواده های کارگران ، به ویژه خانواده های شهدا ، جانبازان و مستمری بگیران ، اجرای برنامه های ضد عفونی خانه ها و توزیع بسته های بهداشتی را از اولویت های نماینده بهداد مرزبانی ناجا دانست. مراقبت در بین این خانواده ها اعلام شد.

انتهای پیام