عمومیکسب و کار ایرانیان

اوجی اینستا چیست

اوجی اینستا چیست؟

رمز : www.digi-follower.com

دانلود پست های فید اینستاگرام

دانلود استوری های اینستاگرام

اینستا پلاس چیست؟

تفاوت اوجی اینستا و اینستاپلاس

روش های نصب دو اپلیکیشن اینستاگرام بر روی گوشی های اندروید و IOS

احتمالاً برای کسب و کار خود پیج های متنوعی داشته باشید و بخواهید به راحتی و سریع به همه آنها دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید. اما در عین حال نمی خواهید دو اکانت بر روی یک اینستاگرام راه اندازی کنید، زیرا در بسیاری مواقع به هنگام سوئیچ بین اکانت ها ، اینستاگرام دچار اختلال شده و از اکانت تان Log Out می شوید.
اگر چندین پیج مرتبط با حوزه کسب و کارتان دارید و یا دو پیج کاری و خصوصی جداگانه دارید، بهتر است برای دسترسی سریع به اکانت های خود دو اینستاگرام بر روی گوشی تان نصب کنید. تصور کنید با هر بار سوئیچ بین اکانت ها، اینستاگرام شما را از اکانت تان بیرون پرت کند، بایستی مجدد نام کاربری و پسورد تان را وارد کنید؛ این کار هم زمان بر است و به مرور زمان برایتان آزار دهنده خواهد شد.
برخی تصور می کنند به هنگام بروز چنین مشکلاتی با آپدیت کردن اینستاگرام، مشکل آن ها رفع می شود؛ این تصور کاملاً اشتباه می باشد و شما به ناچار همیشه با این ایرادات از سوی نسخه اصلی اینستاگرام مواجه خواهید شد.

برای ساخت اکانت open AI وساخت اکانت ChatGPT به شماره خارجی نیاز دارید. با استفاده از شماره مجازی chatgpt می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

یا احیاناً اگر به فکر دانلود و نصب نسخه جدیدتر یا قدیمی تر اینستاگرام جهت داشتن دو اپلیکیشن اینستاگرام افتاده اید، باید بگوییم چنین چیزی امکان ندارد. زیرا اینستاگرام به طور خودکار روی همان نسخه ای که قبلاً روی گوشی خود دارید نصب می شود؛ به همین دلیل امکان نصب دو اینستاگرام روی گوشی وجود ندارد!
اما نگران نباشید راهکارهای زیادی برای رفع چنین مشکلاتی وجود دارد، که یکی از آن ها نصب اوجی اینستا می باشد. روش های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.

سخن پایانی

همچنین میتوانید با در کمترین زمان فالوور های خود را میلیونی کنید و به محبوبیت برسید.