حوادث

سارق بدشانس زنی را به اشتباه ربود!

اخبار آفتاب:

مأموران پلیس ورامین در حالی که باعث تصادف شدید شدند به محل حادثه رسیدند. در ابتدای تحقیقات مشخص شد که علت این تصادف سرقت خودرو پراید بوده که سقوط کرده و متوقف شده است. تحقیقات درباره استرداد متهم و شاکی به کلانتری آغاز شده است.

همسر شاکی به مسئولان گفت: “اخیراً مادرم درگذشت و حال من خیلی بد بود. حالم خوب نبود و شوهرم به من نگاه می کرد.” در روز حادثه ، من و همسرم برای برگزاری مراسم آماده می شدیم. او برای انجام کاری از ماشین خارج شد. من هم خیلی حال و هوای خیلی بدی داشتم و فشار خونم پایین بود ، به همین دلیل در صندلی عقب نشستم تا کمی بهتر شود و ناگهان دیدم ماشین در حال حرکت است. همسرم معمولاً وقتی سوار ماشین می شود با من تماس می گیرد اما این بار صدایی نبود. ماشین خیلی سریع در حال حرکت بود ، من از خواب بلند شدم و یک غریبه را دیدم که پشت فرمان است ، فوراً فریاد کشیدم و درخواست کمک کردم. خیلی ترسیده بودم که نتوانستم ساکت باشم. راننده سعی داشت من را بی رحمانه آرام کند ، اما می ترسیدم که جیغ بزنم و بعد سعی کردم فرمان را از او دور کنم.در حین درگیری چرخ به چرخ برخورد کرد و ماشین متوقف شد. او هم مرا رها نکرد. در عوض ، او از من فرار کرد و مایل ها را برای من دور کرد.

دزد بی کفایت به طور تصادفی یک زن را ربود!

این زوج پس از شکایت از یک سارق جوان به نام پدرام به اتهام سرقت و سرقت خودرو دستگیر شدند. متهم مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: من به سرقت اعتراف می کنم ، اما زن جوان را در ماشین ندیدم.

این پرونده پس از اتمام تحقیقات به دادرسی نهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و کیفرخواست صادر شد. در ابتدا نماینده دادستان در جریان جلسه موضع گیری كرد و گفت كه متهم همچنین در هنگام سرقت از زن جوانی ربوده بود و با بررسی سوابق وی مشخص شد كه متهم چندین پرونده دیگر نیز دارد. به گفته متهمان ، من در این رابطه حكم قانونی می خواهم. بعداً ، زن جوان و همسرش موضع گیری کردند و خواستار مجازات متهمان شدند. این زن جوان گفت: متهم وارد ماشین ما شد و چند دقیقه بعد فهمید که من در ماشین هستم اما او ماشین را متوقف نکرد و من را ربود. او فریادهای من را نادیده گرفت و من ترسیدم و از او درخواست کمک کردم ، اما او به راه خود ادامه داد. اگر من با متهم بحث و گفتگو نمی کردم و فرمان ماشین را چرخانده بودم ، او متوقف نمی شد و معلوم نبود او مرا به کجا می برد.

این زن گفت که متهم آنقدر سریع رانندگی می کرد که با برخورد به خودروی آن روی گاردریل برخورد کرد. اما او می خواست ماشین را دوباره وارونه کند ، اما مردم چرخیدند و مرا نجات دادند و مرد نتوانست کاری انجام دهد. به همین دلیل ، من آسیب روحی شدیدی متحمل شدم ، در آن زمان من بسیار بیمار بودم و مدت زیادی بهبود نیاوردم ، بنابراین می خواهم مجازات شوم. مظنون بعداً در صحنه حاضر شد. وی گفت: “من اتهام سرقت خودرو را می پذیرم.” من ماشین را دزدیدم ، اما ندیدم که آیا کسی در ماشین و خانم جوان وجود دارد و اگر این کار را می کردم ، من به هیچ وجه سرقت نمی کنم. فکر کردم راننده اشتباه کرده است و به خودم گفتم باهوش باش و ماشین را سرقت کن زیرا فراموش کردم که ماشین را خاموش و روشن کنید.

متهم گفت: وقتی سرقت کردم ، زنی در ماشین پیدا کردم ، او زیاد فریاد زد و من خیلی می ترسم. من نمی توانستم رانندگی کنم چون ترسیده ام ، و او توجه نکرد به آنچه به زن جوان گفتم ، “صبر کن ، تو را خواهم برد” و او فقط فریاد زد. وحشت کردم و ماشین را روی چرخ گذاشتم. من هنوز آمادگی پرداخت خسارت ناشی از خودرو را پرداخت می کنم ، اما اتهام سرقت را قبول نمی کنم. من از دادگاه می خواهم که مرا در این زمینه تبرئه کند.

پس از شهادت متهم ، وكیل وی موضع گرفت و خواستار این شد كه متهم به اتهام آدم ربایی تبرئه شود و گفت: “موكل من قصد آدم ربایی را نداشت و من حتی خانم جوان را در ماشین ندیدم ، بنابراین اقدامات وی سرقت نبود.” وی همچنین اتهام سرقت را می پذیرد و من می خواهم كه در این حالت شاكی آشتی و جبران شود تا بتواند به توافق برسد. پس از شهادت متهم و وکیل وی ، قضات برای تصمیم گیری عجله کردند.