حوادث

کشف ۱۲۴ هزار داروی احتکار شده در شهرری/ دستگیری سارق دلارهای تبعه خارجی

یک فرمانده پلیس در شهر ری گفت: گنجینه ای از دارو، آرد و روغن در این شهر پیدا شده است.

به گزارش ایران تودی سرهنگ دوستعلی جلیلیان از اجرای فاز جدید طرح تندر در ری خبر داد: در این طرح 24 فقره سرقت منهدم شد که 164 سارق و 9 سارق دستگیر شدند.

رعد با اشاره به دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در مرحله فعلی این طرح گفت: در عملیات پلیسی 37 قاچاقچی دستگیر شدند.

دوست علی جلیلیان ادامه داد: از دیگر دستاوردهای این طرح کشف 29 قبضه سلاح سرد و 102 قبضه سلاح سرد است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خصوص کشف آرد و روغن و سوخت قاچاق جمع آوری شده در این جلسه گفت: در راستای اجرای این طرح و مبارزه با کلاهبرداری 40 تن آرد، 75 تن روغن خوراکی و 30 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد. .

به گفته وی، کارشناسان ارزش اموال کشف شده در این مرحله از پروژه را بیش از 180 میلیارد ریال برآورد می کنند.

دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه شاهد افزایش 9 درصدی سرقت، دستگیری 45 درصدی و کشفیات 27 درصدی در شهرستان هستیم، گفت: اعزام به مراکز مشاوره صلح و سازش. اجرای پروژه های تندر تا رضایت حداکثری شهروندان ادامه خواهد داشت.

16000 دلار توسط راهنمای یک خارجی به سرقت رفت

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین درباره دستگیری سارقی که 16 هزار دلار از کیف یکی از شهروندان کشور همسایه سرقت کرده بود، اظهار داشت: وی به کلانتری یکی از شهروندان کشور همسایه عبدالعظیم (ع) مراجعه کرد. 16000 پول نقد از کیفش به سرقت رفت.

وی ادامه داد: با اعلام این شکایت، گروهی از بازپرسان آن را در دستور کار خود قرار دادند و سارق یا سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس ری گفت: تیم عملیاتی پلیس در نتیجه مشاهدات و بررسی های میدانی به سرنخ های متعددی دست یافتند که نشان داد سرقت توسط راهنمای گمشده انجام شده است. بر این اساس، این فرد دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جلیلیان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه انتسابی اعتراف و دلارهای مسروقه کشف و متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مراجع قضایی معرفی شد.

10 میلیارد ریال مواد مخدر در شهر ری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین با بیان اینکه 124 هزار عدد قرص و شربت در این شهرستان کشف شده است، گفت: ماموران انتظامی گله نو در میدان معلم ری اطلاعاتی مبنی بر جمع آوری مواد مخدر کشف کردند. نتیجه تحقیقات اولیه به دادگاه اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی، جمعی از ماموران به همراه بازرسان ندامتگاه و اصناف از محل بازدید کردند که در این بازدید 124 هزار عدد قرص و شربت کشف شد. این داروها بر خلاف ضوابط قانونی و بهداشتی نگهداری می شدند.

به گفته وی، کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه تعدادی داروی کمیاب در میان مواد مخدر کشف شده است، گفت:

وی در خاتمه گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و دو دستگاه خودروی ارتکاب جرایم توقیف و تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/