استان ها

از فعالیت کادر پزشکی در سامانه 4030 گرفته تا تولید و توزیع ژل و مواد ضد عفونی کننده


رویا پیبانی در مصاحبه با خبرگزاری آنا ، درباره فعالیت های ستاد پیشگیری و كنترل تاج گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در زمینه مبارزه با coronavirus توضیح داد: به منظور اجرای این دستورالعمل ها ، دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ، به صورت هدفمند و مطابق با سیاست های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، تشکیل شورای بهداشت دانشگاه.

مدیرکل آموزش و تحقیقات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در استانداری فارس گفت: این ستاد بلافاصله مباحث مربوط به اقدامات پیشگیری و کنترل بیماری را در واحدهای وابسته به دانشگاه پیگیری و پایش کرد.

پیابانی گفت: “برای انجام این مأموریت مهم ، به دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس ، معاون وزیر علوم پزشکی بلافاصله ستاد اطلاع رسانی ، کنترل و پیشگیری از کورو ویروس را در 27 مارس با اعضای واحدهای دانشگاهی در استان تأسیس کرد.”

وی افزود: در همین جلسات ، ستاد اول ، آخرین اطلاعات و توصیه های بهداشتی در مورد پیشگیری از بیماری به همراه دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با تاج در سایت های آموزشی و اداری ، سلف سرویس ، پاکسازی خوابگاه ها و خدمات حمل و نقل دانشجویی و پاکسازی خدمات درمانی و مواد آموزشی عمومی انجام می شود. کورونا به اعضای گروه ارائه شد. “

مدیرکل آموزش و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: پوسترهای آموزشی مربوط به اماکن آموزشی و اداری ، سلف سرویس ، خوابگاه و وسایل حمل و نقل دانشجویی به واحدهای دانشگاه برای نصب در محلات مربوطه ارائه شده است.

به گفته دبیر اداره پیشگیری از تاج گذاری و کنترل در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ، کلیه واحدهای دانشگاهی در استان موظف به اجرای این موارد بوده و گزارش روزانه را به معاون رئیس جمهور علوم پزشکی ارسال می کنند.

البیبانی گفت: “یكی از اقدامات انجام شده توسط ستاد مبارزه با شیوع بیماری Quaid 19 ، نصب كیوسك ها و پوسترهای آموزشی ، پیشگیری از بیماری عروق كرونر در ورودی ساختمانها و مراكز اداری و آموزشی در دانشگاه و تمیز كردن محیطهای آموزشی و اداری و كل منطقه است.” واحدهای دانشگاهی در فرمانداری ، بهداشت سرویس های بهداشتی و خدمات حمل و نقل برای دانشجویان و کارگران ، توزیع ژل و راه حل های ضد عفونی کننده و ماسک در بین کارکنان دانشگاه ، قرار دادن پوسترهای پیشگیری از بیماری و کنترل در وب سایت دانشگاه و ارسال پرونده آموزشی که ویروس Corona را برای کلیه کارمندان ذکر می کند بله.

وی اضافه کرد: علاوه بر اجرای توصیه های بهداشتی در زمینه پیشگیری از بیماری و دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کورو ویروس در واحدهای تابعه ، دانشگاه آزاد اسلامی در ایران داوطلبان و گروه های بهداشتی جهادی را در بین دانشجویان پزشکی ، اساتید و کارمندان واجد شرایط پزشکی شناسایی کرد که بسیاری از این نامزدها برای سامانه ثبت نام کرده اند. اکنون 4030 مشغول کار هستند. “

رویای بیابان

مدیر کل آموزش و تحقیقات به معاون رئیس جمهور علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «داوطلبان حضور و خدمت در مراکز درمانی و بیمارستان ها به دانشگاه شیراز و کرایه برای علوم پزشکی ارائه شده اند تا در سه گروه جداگانه همکاری کنند.

البیبانی با قدردانی از زحمات و دلسوزی های انجام شده توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس و روسای واحدهای دانشگاه ، خاطرنشان کرد: شعبه شیراز این مواد را خریداری کرده و در اختیار همه کارمندان و اعضای هیئت علمی متقاضیان استان قرار داده است.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل دانشگاه اسلامی واحد آزاد استان فارس ، آنا اظهار داشت: فعالیت دیگری که در واحدهای دانشگاهی استان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است ، کار دانشگاه آزاد شیراز برای نصب دستگاه حرارتی (دوربین حرارتی) در ورودی پروازهای بین المللی در فرودگاه شهید است. . “دستغیب شیراز به منظور شناسایی بیماران مبتلا به coronaviruses و طراحی و ساخت تجهیزات تولید ازن در این دانشگاه ، مرکز تحقیقات دانشگاه فمتو (نانو) را به منظور نظافت و نظافت شهری منصوب کرد.”

وی عضو انجمن هلال احمر انجمن دانشجویان دانشجویان دانشگاه اسلامی الخونج آزاد در ایستگاه کنترل و آزمایش ویروس کرونا در ورودی شهر با همکاری کمیته بحران داراب کورونا در توزیع بسته های بهداشتی و اعلام توصیه های لازم در سطح شهر توسط دانشگاه آزاد دارب است. آنلاین مرودشت با بسیج اساتید و کارمندان و بسیج دانشجویان دانشگاه اسلامی آزاد در مروشت از دیگر فعالیت های دانشگاهیان در استان فارس نام برد.

انتهای نامه / 4117/4062 / پ


کلیه محتوای این سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت انتشارات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.