استان ها

استمرار فعالیت‌های تلفیقی آموزش، پژوهش و پرورش در مدارس سمای هرمزگان

به گزارش خبرنگار بندرعباسی برای خبرگزاری آنا ، احسان محمدی نژاد در بازدید از مجتمع پسران سماع بندرعباس اعلام کرد که پیگیری ترکیبی فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و آموزشی (حضوری و آنلاین) را در کلیه مدارس سما در استان هرمزگان دنبال خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود دانش آموز در مدارس ، کلیه فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و آموزشی در مدارس سما هرمزگان به صورت جدی و بصورت آنلاین انجام می شود.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما هرمزگان ادامه داد: به منظور كاهش نگرانی خانواده ها در مورد حضور دانش آموزان در مدارس ، زیرساخت های كلاس آنلاین ، بستر كافی را در زیرساخت های كلاس قرار داده و با یاری خداوند خللی در روند آموزش دانش آموزان ایجاد نمی شود.

فعالیتهای آموزشی ، پژوهشی و آموزشی را در کلیه مدارس سما هرمزگان انجام دهید

محمدی نژاد با بیان اینکه مراکز سما دانشگاه آزاد اسلامی فقط معطوف فعالیت های آموزشی دانشجویی نیستند ، اظهار داشت: با توجه به حضور معلمان و کادر آموزشی سخت کوش و با انگیزه شاغل در سما ، برنامه های ویژه ای برای تحقیقات دانشجویی و فعالیت های آموزشی در فضا وجود دارد بصورت عملی طراحی شده است.

معاون آموزش همگانی و توسعه مهارت های گروه بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس سامی به ویژه در دستور کار این معاون آموزشی قرار دارد و این موارد از طریق مراجعه منظم بررسی می شود.

وی از نحوه برگزاری دروس مجازی و نحوه مشاهده پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدارس سما بازدید کرد.

انتهای پیام / 4062/4103 /