حوادث

نصب نیوجرسی به جای گاردیل در بزرگراه‌های تهران 

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره چرایی جایگزینی ایالت نیوجرسی با موانع در برخی بزرگراه ها و بزرگراه های تهران توضیح داد.

محمدرضا شیخ بهایی در گفت وگو با ایران تودی، وی با اشاره به نصب نیوجرسی به جای نرده ایمنی در برخی از معابر تهران خاطرنشان کرد: نیوجرسی به عنوان عنصر منفی شناخته می شود و برخورد خودرو با نیوجرسی از نرده های ایمنی سخت تر است و نباید فنی، ترافیکی و ایمنی باشد. . به صورت بصری از این عنصر در تمام گذرگاه ها استفاده کنید. و از بزرگراه ها استفاده کنید.

وی با بیان اینکه نصب فنس کشی در نیوجرسی با رویکرد ایمنی انجام شد، بیان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات بزرگراه، گذرگاه های عابر پیاده است که بسیاری از آن ها برای افراد بی خانمان و معتادان متجاهر است که منجر به تصادف و جراحت می شود. حتی مرگ و میر نیز وجود دارد، بنابراین نیوجرسی، با همکاری وزارت ایمنی و مهندسی، ریل محافظ را با اولویت جاده‌های پرخطر جایگزین کرده است.

شیخ بهایی با بیان اینکه همه میله های ایمنی باید 100 درصد مونتاژ شوند و با نیوجرسی جایگزین نشوند، گفت: اینکه ما همه میله های ایمنی را به نیوجرسی تبدیل کنیم منطقی نیست.

وی با بیان اینکه نصب میله ایمنی به معنای امنیت بیشتر نیست، اضافه کرد: حتی در نظر داریم در برخی مسیرها میله های ایمنی اضافی نیز نصب کنیم، زیرا افزایش میله های ایمنی به معنای امنیت بیشتر نیست و باید کار نصب انجام شود. .

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران افزود: تصادفات در نقاطی که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و همچنین در مسیل هایی مانند بزرگراه امام علی و یاسینی در مجاورت اصلی آب رخ می دهد. نیوجرسی در حال تعویض است.نرده هایی در حال ساختن مثلاً نزدیک کانال های آب در نیوجرسی است، زیرا در صورت تصادف، میله های ایمنی به خوبی از خودروها محافظت نمی کنند و ممکن است خودرو به داخل کانال بیفتد، بنابراین ما استفاده می کنیم. نیوجرسی.

او گفت در سال 1400 در نیوجرسی حدود 27 کیلومتر بود و در 27 نقطه از 12 منطقه تهران نقاط مستعد و خطرناکی را در نیوجرسی راه اندازی کردیم، مثلاً در بزرگراه صدر، نزدیک پایه های پل. به نظر می‌رسید و ما ایالت نیوجرسی را برای محافظت از خودروها راه‌اندازی کردیم تا این پایگاه‌ها تصادفات را تشدید نکنند یا ایمنی جاده‌ها را افزایش دهند، گاردهای متوسطی در بزرگراه شاهد هاشمی در بهشت ​​زهرا جمع‌آوری شدند.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ترافیک یک علم است و باید بر اساس تحقیقات انجام شود، گفت: نباید همه میله های ایمنی با نیوجرسی نصب و جایگزین شوند.

انتهای پیام/