حوادث

ترافیک پرحجم اما روان در معابر تهران

جانشین مرکز فرماندهی و کنترل حمل و نقل پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت در عصر، گفت: تردد در برخی محورهای تهران متراکم و روان است.

سرهنگ عباس اوتادی در گفت وگو با «ایران تودی». وی در خصوص وضعیت ترافیکی پایتخت در عصر نیز گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده از وضعیت ترافیکی راه های پایتخت، ترافیک در مسیر غربی بزرگراه شهید چمران، بعد از خیابان یمن و بعد از خیابان سئول نیمه سنگین است. اما حرکت می کند؛ در زیر شاهد ترافیک سنگین اما روان در این نقطه بعد از خیابان مدیریت به سمت خیابان ملاصدرا هستیم و در جهت مخالف از قبل از خیابان سئول شروع و تا ورودی خیابان شهید نوروزی مشاهده می شد. .

وی ادامه داد: بر اساس پایش انجام شده در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید مدرس، در پل پارک وی که تا دوراهی صدر مدرس ادامه دارد، ترافیک نیمه سنگین مشاهده شد. همچنین تردد متراکم اما روان در خلاف جهت خیابان ظفر تا تقاطع صدر مدرس بالا تا پل جاده پارک مشاهده شد.

جانشین مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین ترافیک سنگینی در جاده شمال به جنوب از خیابان دادمان بزرگراه یادگار امام تا تقاطع خیابان سازمان سو مشاهده شد. ترافیک نیمه سنگین در مسیر شرق از خیابان قنبرزاده تا قسمت پل سیدخندان از مسیر مصلی تا ورودی تونل رسالت در مسیر بزرگراه شهید سلیمانی به صورت نیمه سنگین در جریان است. بلکه حمل و نقل متراکم و راحت است.

سرهنگ اوتادی گفت: همچنین در بزرگراه شهید همت از پل های فجر تا سه راهی شیخ فضل الله و از تونل توحید تا خیابان بریانک در بزرگراه شهید نواب صفوی از شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین و روان مشاهده شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جشن عید سعید قربان گفت: با توجه به اینکه در شب تعطیلات شاهد برگزاری مراسم در بسیاری از مناطق پایتخت هستیم، شاهد توزیع نذری نیز خواهیم بود. شربت و شیرینی در این راستا بین شهروندان توزیع شود.به منظور جلوگیری از بروز مشکلات خاص تردد در سطح جاده ها از شهروندان تقاضا داریم در خصوص نگهداری خودروهای خود به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند. در عین حال کاملا در خدمت ایشان هستیم.

انتهای پیام