حوادث

نوروز در سال 1999 برای تهران بی خطر است



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کاهش حوادث سرمایه ای در ایام نوروز 99 خبر داد.

آقای جلال المالکی در مصاحبه با ایران تودی ، وی درمورد حوادثی که در ایام تعطیلات نوروز 99 در پایتخت رخ داده است ، اظهار داشت: امسال شرایط ویژه ای در کشور و تهران رخ داده است و این در پی شیوع ویروس عروق کرونا ویروس بود. در این حالت نگرانی هایی وجود داشت مبنی بر وجود مداوم بسیاری از افراد در خانه ، ممکن است برخی از حوادث در داخل خانه افزایش یابد که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه نوروز 99 یکی از کمترین روزهای نوروز در سالهای اخیر است ، افزود: تعداد تصادفاتی که در نوروز 99 در مقایسه با نوروز در سال 1998 رخ داده است نشان دهنده کاهش چشمگیر تعداد حوادث آتش سوزی است و به عبارتی ایمنی نوروز 99 نسبت به سال گذشته است.

در همین حال سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افزایش تعداد کارهای آتش نشانی در نوروز 99 خبر داد و افزود: آتش نشانان مکانها و اماکن شهری را پاک کردند.

مالکی ادامه داد: در ایام نوروز ، آتش نشانان در تهران ماموریت خود را از اوایل اسفند برای پاکسازی فضاهای عمومی در سطح شهر ادامه دادند و به طور متوسط ​​روزانه حدود 200 نقطه در شهر را پاک می کنند.

طبق اعلام سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران ، آتش نشانان به انجام این عملیات ها ادامه خواهند داد.

انتهای پیام


نوشته های سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.