ورزشی

مشکل هوایی تیم ملی ایران حل شد

به گزارش شفاف، فدراسیون فوتبال از مشکل تیم ملی فوتبال ایران خبر داد که از تهران به بیروت (پایتخت لبنان) و از بیروت به عمان (پایتخت اردن) پرواز کرد و پس از ورود وزیر راه و راه و شهرسازی به ایران بازگشت. توسعه شهری. مدیرعامل توسعه و ایران ایر حل شد. .

سخنگوی فدراسیون فوتبال از مشاوره و حمایت وزرای راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، مدیرکل هواپیمایی ایران و رئیس فدراسیون فوتبال تشکر کرد. در 16 اکتبر تیم ملی پس از بازی با لبنان با پرواز خاورمیانه عازم اردن می شود و پس از بازی با سوریه در امان، اردن ایران را به مقصد تهران ترک می کند.

این در حالی است که تا به امروز فدراسیون فوتبال نتوانسته مجوزهای لازم برای پروازهای خصوصی به دو کشور را دریافت کند و شرکت هواپیمایی مورد بررسی فدراسیون فوتبال که در ماه های اخیر حامی سفرهای هوایی تیم ملی بوده است، موفق نشده است. بنابراین.

سخنگوی فدراسیون با بیان اینکه در چنین شرایطی ایرلاین ها برای پروازهای خصوصی به لبنان و اردن قیمت های فوق العاده بالایی را مطالبه کردند، از توان مالی فدراسیون فراتر رفتند و به ایران بازگشتند و بارها به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کردند. کمک ..

با این اتفاقات تیم ملی ایران ممکن است در هفته های پنجم و ششم مقدماتی جام جهانی در آسیا به مصاف لبنان و سوریه برود. تیم ملی ایران در هر دو بازی میهمان است.

تیم اسکاچ در چهار بازی تاکنون 10 امتیاز کسب کرده و در گروه A مقدماتی جام جهانی صدرنشین است و در صورت ادامه این روند می تواند به جام جهانی قطر صعود کند.