ورزشی

رکورد خاص دراگان اسکوچیچ – ایران تودی

دراگان اسکوچیچ اولین مربی تاریخ فوتبال ایران است که در 8 بازی از 8 بازی اول برنده شده است.

به گزارش ایران تودی ، تمرین سوم “در روزهایی که دراگان اسکوچیچ بعد از مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد ، انتقادات زیادی از او شد و البته برخی با انتخاب مربی کروات مخالفت کردند و گفتند او برای هدایت تیم ملی به مربی با نفوذتری نیاز دارد. تیم “. یک ایرانی انتخاب شد. اما مشاهده عملکرد مربی نشان می دهد که او کار خوبی انجام داده است.

اسکوچیچ با چند بازی دوستانه شروع کرد. تیم ملی ابتدا ازبکستان را با نتیجه 2-1 شکست داد و سپس بوسنی را شکست داد.

به دلیل بحران ناشی از ویروس کرونا در جهان خبری از مسابقات دوستانه نبود و در آوریل 1400 سومین بازی تدارکاتی تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ برگزار شد و تیم ملی با سه گل پیروز شد. این آخرین بازی دوستانه بین یوزپلنگ های ایرانی قبل از شروع چهار بازی برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی بود.

قبل از بازی برگشت ، طرفداران فوتبال برای صعود به تیم ملی استرس زیادی داشتند ، اما چند روز پس از اردو در کیش ، شاگردان Skocii tələb بدون یک بازی دوستانه به منامه رفتند و یک بازی بسیار خوب و معتبر را ارائه کردند. چهار برد از چهار بازی بعدی خود مقابل هنگ کنگ ، بحرین ، کامبوج و عراق ؛ نتایجی که تیم ملی را به فینال رساند با تیم های عراق ، کره جنوبی ، امارات ، سوریه و اردن در یک گروه قرار گرفت.

امروز ، چند هفته بعد ، هشتمین بازی تیم ملی ایران به سرپرستی اسکوجیچ در شرایطی برگزار شد که سرمربی کروات و وحید هاشمیان به دلیل ویروس کرونا در تیم حضور نداشتند ، اما سرمربی کروات حضور نداشت. به تیم ملی بین دو نیمه کادرفنی خود را تغییر داد. ایجاد شده ، ایران توانست هشتمین پیروزی را برای تیم ملی به ارمغان آورد.

مربی کروات در 8 بازی گذشته از سیستم های مختلفی استفاده کرده است. گاهی در دفاع سه نفره ، گاهی در ترکیب 2-4-4 بازی می کرد و در بازی با سوریه از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد تا نشان دهد در دور قبل عملکرد موفقی داشته است. تیم خود را به زمین بیاورید و باعث بازی آنها در همه بازی ها نشوید. با وجود همه بد اخلاقی ها و گاهی انتقادات شدید ، تصمیمات گرفته شده تا کنون تعیین کننده بوده است.

البته هنوز کارهای زیادی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر باید انجام دهیم ، اما اسکوچیچ و تیم ملی با کسب سه امتیاز حیاتی در گام اول بار دیگر ارزش خود را نشان دادند و اکنون با یک قطر راهی قطر می شوند. دو برابر. انگیزه بازی با عراق در دومین بازی نهایی سازماندهی جام جهانی.

فرانک اوفارل ، سرمربی باشگاه منچستریونایتد انگلیسی و هدایت تیم ملی فوتبال ایران از بازیهای آسیایی 1974 تهران ، در هر هفت بازی قبل از دراگان اسکوچیچ ، که در حال حاضر هشت بازی با تیم ملی خود برده است ، پیروز شده است. به بازیهای آسیایی رکورد 7 پیروزی متوالی را به ثبت رساند و تیم ملی ایران به پیروزی رسید. هفت بازی با رژیم صهیونیستی در پاکستان ، برمه ، بحرین ، مالزی ، کره جنوبی ، عراق و تهران انجام شد و اکنون در اول سپتامبر 1400 رکورد پس از سالها کمتر شکسته شد. -مربی معروف اما کاربالد. “خودشه.”

انتهای پیام