ورزشی

هرچه اسکوچیچ خواست را فراهم کردیم/ برخی‌ها خودشان را به غفلت زدند

به گزارش شفاف ، خادم شهاب الدین عزیزی در حاشیه اردوی تیم ملی در کیش گفت: چالش ها و میراث بدی به ما سپرده شده و ما در یک آزمون تاریخی دشوار قرار داریم. باید از کسانی که این زمینه را برای تیم ملی فوتبال ما فراهم کردند تشکر کنم. بسیاری به این آزمون تاریخی افتخار می کردند ، عده ای عمداً خود را نادیده می گرفتند و بسیاری با جان و دل از تیم ملی حمایت می کردند. من باید از نوبخت ، علی عسگری ، فراققی و سلطانی فر برای حمایتشان تشکر کنم.

وی ادامه داد: آنچه برای ما مهم است منافع ملی کشور و تلاش برای کار ملی است. ما فکر می کنیم هشتاد میلیون ایرانی قلبشان در کنار تیم ملی است و امیدوارم به لطف خدا تیم ما بتواند نتیجه بگیرد و ملت را خوشحال کند. ملتی که در شرایط سخت اقتصادی و در فوتبال ملی قرار دارد به هیچ گروه سیاسی تعلق ندارد و فدراسیون با مردم با عشق رفتار می کند. تا حد امکان فراهم شده است. من می خواهم از آقای مومنی و آهنگران رئیس افتخاری منطقه اقتصادی کیش و دبیرکل شورای منطقه آزاد تشکر کنم و امیدوارم که همه ما در 25 خرداد خوشحال و سربلند باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال در حد توان خود با تیم ملی است و در این آزمون بزرگ ملت بزرگ ایران درباره برخی از تنگ نظری ها و دشواری هایی که برای فدراسیون فوتبال پیش آمده قضاوت خواهد کرد ، اما این تصمیم دشوار ، خسته کننده و دردناک خواهد بود. ” ما دست تیم ملی و کسانی را که طرفداران واقعی منافع ملی ایران هستند می بوسیم و امیدواریم که بقیه اوقات همه با هم به تیم ملی کمک کنیم تا ایران و مردم را سربلند کنیم. من خوشحالم.

وی گفت: “این یک مسابقه دوستانه نبود که سرمربی محترم فدراسیون فوتبال می خواست ، یک اردو بود.” آنچه مربی می خواست را دادیم.