استان ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری قزوین آنلاین؛ دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمدحسین فائزیت را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب کرد.

خطاب به محمد حسین فائز:

شایستگی، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی و دینی و تعالی ایشان، موجب می شود که به موجب این حکم به سمت «مدیرکل فرهنگ و استانداری اسلامی استان قزوین» برسید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده شایسته از ظرفیت های فرهنگی استان، با نظر کامل و در نظر گرفتن اهداف و مسئولیت های وزارت و اداره کل، اقدامات ذیل مورد توجه ویژه قرار گیرد.

1- تدوین سند تحول استانی، نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه ای با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر ظرفیت های مختلف بومی برای تحقق منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی. فرهنگ، هنر و رسانه در جغرافیای استان.

2. توسعه همکاری های مستمر فرهنگی و تعامل مناسب و احترام به همکاری مؤثر با امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه، استاندار محترم و سایر نهادهای دولتی و انقلابی استان.

3. تقویت و حمایت از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه ها، انجمن ها و نهادهای مرکزی فعال در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه ای و تشکل های مردمی و انقلابی.

4- گسترش اقدامات مؤثر فرهنگی و پرورش استعدادها و عناصر فرهنگی، هنری و رسانه ای در مناطق کمتر برخوردار استان.

5- تقویت جایگاه و نقش نظارتی اداره کل استان در صدور مجوزهای مختلف با عنایت به ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و الزامات فرهنگی بومی استان.

6- توجه و برنامه ریزی برای کادرسازی در استان، استعداد یابی، تربیت عناصر فرهنگی و هنری انقلابی و مدرسه ای با استفاده از ظرفیت های مختلف آموزشی و تربیتی.

7. ایجاد هماهنگی و هم افزایی مؤثر بین واحدهای استانی سازمان ها و نهادهای تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به عنوان سرپرست این وزارتخانه استان.

8- برقراری ارتباط خوب و صمیمی با اهالی فرهنگی، هنری و رسانه ای استان و احترام به آن.

9- تقویت جایگاه اداره کل استان به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان، پویایی دبیرخانه و تقویت هویت واقعی و کارآمدی این شورا.

10- رعایت اولویت های محتوایی در برنامه های مختلف از جمله: تقویت روحیه عزت ملی و خودباوری، غنی سازی فضایل اخلاقی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، تحکیم نهاد خانواده و ایجاد رشد جمعیت، امید و نشاط فردی و اجتماعی. و تعظیم به شعائر اسلامی

11- همکاری کامل با معاونت ها و ادارات پرسنلی تخصصی وزارت و اطمینان و تطبیق پالیسی ها و برنامه های ابلاغی آنها.

از خداوند متعال توفیق و توفیق روزافزون را برای خدمت به مردم فرهنگ دوست کشور، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

محمدحسین فائزی متولد 1360 دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت قزوین و عضویت در کارگروه تحول پژوهشی و فناوری و اداری استان قزوین و معاونت فرهنگی و آموزشی شهرستان است. جهاد دانشگاهی قزوین رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین و مدیر بخش‌های مختلف چندین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است.

48