استان ها

استانداری همدان صد در صد در اختیار فرهنگ و هنر استان است

ایران تودی/ همدان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: به نمایندگی از استاندار اعلام آمادگی می کنم که صددرصد فرهنگ و هنر استان و اداره کل و ارشاد فرهنگی استان در اختیار دولت همدان است.

به گزارش ایران تودی، مهدی باباالهوایی در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر همدان اظهار کرد: صحنه تئاتر همدان دکتر میرهادی، آقای همراه و مرحوم عبادی را دید و این صحنه صحنه مقدس و محل رشد است. . و حرکت

وی افزود: زیربنای جامعه ما فرهنگ است که یکی از ریشه های این فرهنگ است، هنر، تئاتر فرهنگ ساز است، البته تئاتری که رشد کند و حرفی برای گفتن داشته باشد نه فقط اوقات فراغت.

باب الحوائجی با بیان اینکه این نمایش در فرهنگ ما جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: فرهنگی که می‌خواهد از نمایش استفاده کند باید در جهت مردمی‌سازی جامعه حرکت کند و به همین دلیل باید به رشد تئاتر کمک کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: فیلمنامه و تاریخ قطعات باید قوی باشد، هنرمندان اثرگذار و کارآمد و خلاقیت‌هایشان در مسیر تربیت جامعه تاثیرگذار باشد.

وی افزود: به نمایندگی از استاندار اعلام آمادگی می کنم که استانداری همدان صد در صد صاحب فرهنگ و هنر استان و اداره کل فرهنگی و کنترل استان است.

باب الحوائجی تصریح کرد: نگاه دولت سیزدهم به فرهنگ، نگاهی بالنده و رشد آفرین است به شرط آنکه هنرمندان در این عرصه به قدرت برسند.

انتهای پیام/