حوادث

شهروندان سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند 

ایران تودی/خوزستان رئیس پلیس راهور فرجا در بازدید از پایانه های مرزی شلمچه و شلمچه گفت: شرایط تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه بسیار مساعد است و شهروندان سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند.

سردار سید کمال هادیان فر در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و چذابه گفت: امروز فرصتی دست داد تا به استان خوزستان سفر کنیم و از نزدیک شاهد عملکرد همکاران در جاده ها و مسیرهای پایانه مرزی شلمچه و چذابه باشیم.

به گزارش ایران تودی به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: ابتدا امروز از مرز شلمچه بازدید کردیم و شرایط تردد در این مرز بسیار مطلوب است و شلمچه دومین مرز انتخابی زائران است. برای خروج از کشور و زیارت اربعین حسینی حرکت زائران – آمادگی کامل برای ورود آن مهیا شده است، پارکینگ های وسیع و مناسب در نظر گرفته شده و تابلوهای جاده ای زیادی توسط مدیریت راهداری نصب شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به بازدید از مرز چذابه گفت: آمادگی بسیار خوبی در این مرز وجود دارد، پارکینگ ها کاملا بسته است، تجهیزات خوبی مانند دوربین، روشنایی کافی و تمامی مسیرها وجود دارد. آماده. خوش آمدید زائران عزیز

وی افزود: پلیس راه فراجا با بیش از 30 هزار سرباز آماده خدمت رسانی به زائران در تمامی مرزهای هوایی و زمینی است و پلیس راهور 8 هزار نفری فراجا در زمینه پلیس راه و حمل و نقل شهری آمادگی کامل دارد. . لازم به ذکر است در استان خوزستان حدود 950 کیلومتر راه اربعینی در کشور وجود دارد که هر دو راه اهواز به شلمچه و اهواز به چذابه و سایر جاده های برخی استان ها آمادگی کامل برای اجرای خود دارند. وظایف. وظایف و خدمات اطلاعاتی را در اختیار زائران قرار می دهد.

سردار هادیان فر گفت: همکاران ما چهار موضوع را در دستور کار قرار دادند، اول مدیریت صحیح در حوزه حمل و نقل بر اساس فناوری های روز، دوم اینکه تلاش کنیم در مسیرها مانعی وجود نداشته باشد و حمل و نقل راحت در منطقه وجود داشته باشد. . کاهش تردد زائران و از همه مهمتر کاهش تصادفات به طوری که گزارش شده حدود 65 درصد زائران از خودروی شخصی استفاده می کنند.

رئیس پلیس راهور فرجا با تاکید بر اینکه شهروندان باید زمان سفر خود را به درستی مدیریت کنند، گفت: زائران عزیز هرگز سفر خود را به روزهای پایانی اربعی موکول نکنند و می توانند از هم اکنون سفر خود را آغاز کنند و همه مرزها آماده پذیرایی از زائران هستند و پیش بینی می کنیم که بیش از 8.5 میلیون تردد در مرزها خواهد داشت، بنابراین باید مدیریت صحیح و همکاری بین مردم انجام شود تا بتوانیم به آرامی حرکت کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار خوب فرمانده انتظامی استان خوزستان در دو مرز شلمچه، از زحمات شبانه روزی سایر همکاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین ادارات مختلف پلیس قدردانی کرد.

انتهای پیام