استان ها

خط مقدم جمهوری اسلامی در مسئله فرهنگ، حجاب است

ایران تودی/تهران امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مسئله حجاب مسئله بسیار مهمی است، در جمهوری اسلامی فرهنگ یک مسئله اصلی است و حجاب خط مقدم ما در فرهنگ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری درادامه افزود: دشمن حجاب را هدف قرار داده است اگر ما در این مسئله کوتاهی کنیم به دشمن چراغ سبز نشان خواهیم داد تا پروژه‌های دیگر خودش را مانند پروژه حجاب در کشور اجرا کند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مسئله حجاب به عنوان چالش تحمیلی یاد می‌کنند پس همه آحاد ملت باید در این خصوص اقداماتی انجام دهند و یاری‌گر دستگاه‌های اجرایی باشند.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر در خصوص حادثه ناگوار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حادثه‌ای که در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد بسیار دلخراش بود. رژیم صهیونیستی می‌داند که کشور ایران ام‌القرای جهان اسلام و شبکه مقاومت است برای همین می‌خواهد به دنیا نشان دهد که ایران اسلامی ناامن است اما واقعیت این است که نظام اسلامی قدرتمند است زیرا از زمانی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که ما انتقام سختی خواهیم گرفت کشور های غربی التماس می‌کنند که این اتفاق نیفتد.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به تخریب قبور ائمه در هشتم شوال تصریح کرد: وهابیت بالای ۸۰ سال است که قبور ائمه را تخریب کرده‌اند. آنها صهیونیست داخل اسلام هستند زیرا همیشه در کنار صهیونیست‌ها قرار گرفتند و با آنها مقابله نکردند. دنیا در مقابل صهیونیست ایستاد و کشتار مردم غزه را محکوم کرد اما وهابیت هیچ واکنشی از خود نشان نداد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسلم ابن عقیل در ۵ شوال به عنوان سفیر امام حسین (ع) به سمت کوفه حرکت کرد تا وفاداری آنها را بسنجد اما مردم کوفه از این امتحان سربلند بیرون نیامدند، اما ما باید امام شناس باشیم ولی فقیه سفیر امام معصوم در دوران غیبت است، هر چقدر ما ملت ایران وفادار و مطیع امام باشیم در تعجیل فرج بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام