استان ها

جشن نیمه شعبان در شهرستان البرز برگزار شد

جشن نیمه شعبان در شهرستان البرز برگزار شد

مردم ولایی شهرستان البرز با برگزاری جشن های شعبانیه عشق و ارادت خود به اهل بیت را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایران تودی از قزوین؛ به همت شورا وشهرداری محمدیه و همکاری حوزه مقاومت بسیج وسپاه حضرت امام خمینی (ره) این شهر جشن نیمه شعبان با حضور فرماندار شهرستان البرز، امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهی نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج و جمعی از شهروندان عاشق اهل بیت عصمت و طهارت در مجموعه  ورزشی علی ابن ابیطالب (ع) این شهر برگزار شد.

photo_2023-03-08_21-22-39

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در این جشن با تبریک خجسته میلاد حضرت ولی عصر (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان اظهارداشت: از تلاش سربازان گمنام امام زمان که در تامین امنیت پایدار کشور نقش بی بدیلی دارند و به ادعا در خدمت مردمهستند تقدیر می کنیم.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: مردم ولایمتدار شهرستان البرز همزمان با سراسر کشور با برگزاری اعیاد شعبانیه  عشق و ارادت خود به اهل بیت را نشان دادند که جا دارد از ابتکار و تلاش شورای شهر وشهرداری محمدیه تشکر کنیم که بستر برگزاری برنامه های فرهنگی از سوی آنها به خوبی فراهم شده است.

غفوری بیان کرد: شهرداری محمدیه در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی بخصوص جشن اعیاد شعبانیه پیشگام است و انتظار داریم در این برنامه ها برای ارتقای بینش و شناخت معرفتی مردم به اهل بیت (ع) و سیره و سنت اهتمام ویژه ای شود.

محمد پیری شهردار محمدیه نیز در این مراسم با بیان اینکه نیمه شعبان فرصتی است برای ایجاد فضای نشاط معنوی بین نوجوانان وجوانان اظهارداشت: شهروندان محمدیه شایسته بهترین خدمات هستند و اعضای شورای شهر با تدوین برنامه های فرهنگی حمایت لازم را انجام می دهند تا بتوانیم در مناسبتها ساعات توام با نشاط و معنویت را مهیا کنیم.

photo_2023-03-08_21-22-48

شهردار محمدیه تصریح کرد: تلاش کرده ایم در مناسبتها برنامه ها محور مردمی برگزار شود و در این راستا هیئت ها و تشکل های مذهبی و مردم محلات به صورت خودجوش به غنای برنامه ها کمک کردند و خوشبختانه جشنهای مذهبی با استقبال خوب مردم نیز روبرو شده است.

پیری گفت: برنامه های  فرهنگی و مذهبی در شهر مهرگان نیز با مشارکت مردم برگزار می شود و امیدواریم در افزایش نشاط  و شادابی مردم موثر باشد.

photo_2023-03-08_21-22-27

وی یادآورشد: ترویج روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت در بین نوجوانان و جوانان از اهداف ما در برگزاری برنامه های فرهنگی است و شورا و شهرداری محمدیه  باهمکاری حوزه مقاومت بسیج امام خمینی در یک حرکت ابتکاری به مناسبت اعیاد شعبانیه و به نیت دوازده امام شیعیان تعداد دوازده کیک به وزن ۱۲۰ کیلوگرم بنام مبارک اهل بیت عصمت طهارت  تهیه کرده و در این جشن بین مردم توزیع کردند.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف