استان ها

تعامل دستگاه قضا در البرز یکی از ارکان اصلی سرعت بخشی به توسعه استان است

به گزارش Khabar Online و احضار شده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل دولت البرز ، شهبازی با رئیس دادگستری استان که پنجشنبه در هفته قضات برگزار شد ، ملاقات کرد. وی افزود: یکی از سنگ بنای و مبنای تداوم وحدت و انسجام مسئولان استان ، جلب رضایت مردم ساکن البرز طبق منویات مقام معظم رهبری است.

وی با قدردانی از همکاری خوب و تعامل ویژه رئیس کل دادگستری استان در توسعه و پیشرفت استان ، ادامه داد: عدالت استان بسیار در کنار هم است ، در سایه این هم افزایی و آرامش. شما با چالش های کمتری روبرو هستید.

شهبازی اظهار داشت: درک کلی از موضوعات استان از مهمترین موضوعاتی است که بین دستگاههای اجرایی و دستگاه قضایی استان غالب است.

وی افزود: از آنجا که دکتر فاضلی به عنوان رئیس کل دادگستری استان ظاهر شده است ، روند رسیدگی به پرونده ها سرعت گرفته و همکاری برای رفع موانع توسعه استان اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

فرماندار البرز اضافه كرد: “ما هميشه تلاش كرده ايم كه انجمني براي اعتماد متقابل ، وحدت و انسجام در استان ايجاد كنيم و خدا را شكر مي كنم كه اين امر محقق شده است. در ماه هاي اخير پروژه هاي اصلي از هم جدا شده و پس از سالها انتظار به بهره برداري مي رسد.”

دفتر فرماندار البرز فضایی را برای این سرویس فراهم کرد

در این جلسه رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن ارزیابی تلاش های استاندار البرز با اشاره به اینکه این هفته متعلق به کارمندان این سامانه است ، افزود:

فاضلی ادامه داد: “بعد از بازدید از البرز و دیدار با استاندار محترم البرز ، فکر کردم به دلیل هماهنگی صورت گرفته ، این مکان برای خدمت آماده شده است.”

وی اظهار کرد: نقش حمایتی و پیشرو استاندار البرز به عنوان نماینده عالی رتبه دولت استان در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر بوده است.

رئیس جمهور البرز افزود: معتقدم نقش مدیر در ایجاد تعامل و هماهنگی زیر مجموعه بسیار تعیین کننده است و این در فرماندار البرز در بسیج دستگاه های اجرایی برای پیشبرد برنامه ها وجود دارد.

48