حوادث

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان

آفتاب‌‌نیوز :

برای یادگیری زبان انگلیسی روش‌های مختلفی وجود دارد؛ از شرکت در کلاس زبان انگلیسی تا استفاده از جعبه لایتنر. اما ما قصد داریم در این مقاله یک بستر آموزشی متفاوت را به شما معرفی کنیم؛ وبسایت آموزش زبان انگلیسی رایگان.

اغراق نیست اگر بگوییم بخش زیادی از زمان ما صرف گشت و گذار در اینترنت می‌شود. این فرصت را می‌توان ساعتی برای یادگیری انگلیسی تبدیل کرد.

خوشبختانه سایت‌های رایگان زیادی هستند که می‌توانند اوقات شما را پر کرده و در مسیر یادگیری انگلیسی همراه‌تان باشند. در ادامه چند نمونه از این سایت‌های آموزش رایگان انگلیسی و خدمات آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

BBC Learning English؛ معتبرترین سایت آموزش انگلیسی

وب‌سایت آموزش انگلیسی بی‌بی‌سی یکی از بهترین سایت‌های یادگیری زبان انگلیسی است. در این سایت می‌توانید به بانکی جامع از انواع تمرین‌ها، مکالمات، یادگیری لغات و فایل‌های شنیداری دسترسی پیدا کنید. از طرف دیگر در شبکه‌های اجتماعی این سایت نظیر اینستاگرام هر روزه پست‌های زیادی درباره نکات آموزشی منتشر می‌شود. با توجه به اعتبار بالای بی بی سی و ارائه محتوای یادگیری زبان انگلیسی، مطالعه روزانه این وبسایت را در برنامه خود قرار دهید.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان

British Council؛ سایت آموزش انگلیسی متناسب با هر شخص

ویژگی مثبت British Council تنوع منابع آموزشی و سطح بندی آن است. به عبارت دیگر در این وب‌سایت می‌توانید انواع ویدیو، مقاله، پادکست و حتی داستان کوتاه را متناسب با سطح زبان فعلی خود پیدا کرده و از آن‌ها بهره‌مند شوید. متناسب با افزایش سطح یادگیری انگلیسی شما می‌توانید همچنان از این وبسایت استفاده کنید.

نکته مفید دیگر برای زبان‌آموزان در این سایت، امکان حل انواع تمرین‌ها برای تقویت زبان انگلیسی است. شما می‌توانید متناسب با سطح خود انواع تمرین‌ها را به صورت آنلاین در سایت حل کرده و روند پیشرفت خود را بررسی کنید.

TED talks؛ سایتی فراتر از یادگیری زبان انگلیسی

شاید اسم سخنرانی‌های تد به گوش شما هم خورده باشد. تد تالک رویدادی جهانی است که در دو دهه گذشته میزبان بسیاری از صاحب‌نظران در علوم مختلف بوده.

این افراد در سخنرانی ۱۵ تا نهایتاً ۳۰ دقیقه یک موضوع را تشریح می‌کنند. با توجه به این‌که مخاطب تدتالک‌ها عموم جامعه است، بنابراین سخنرانی ارائه شده به زبان ساده و روان انجام می‌شود.

تقریباً به هر موضوعی علاقه‌مند باشید از روانشناسی گرفته تا فلسفه می‌توانید در تدتالک سخنرانی پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های خوب تدتالک تماشای سخنرانی همراه با زیرنویس است.

تدتالک‌ها علاوه بر این‌که می‌توانند اطلاعات به روزی و جذابی از آخرین یافته‌های حوزه مورد علاقه‌تان را به شما نشان دهند، می‌توانند در مسیر یادگیری زبان انگلیسی به خصوص مهارت شنیداری به شما کمک کنند.

Cambridge English؛ سایت دانشگاهی یادگیری زبان انگلیسی

اعتبار دانشگاه کمبریج انگلیس آن‌قدر بالا هست که سایت این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنیم. در سایت کمبریج می‌توانید مهارت‌های چهارگانه زبانی (خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن) را با منابع آموزشی و تمرین‌هایی که این سایت به شما پیشنهاد می‌دهد را تقویت کنید.

نکته مثبتی که درباره سایت آموزش زبان کمبریج و انتشارات این دانشگاه وجود دارد، این است که این انتشارات طراح و منتشرکننده بسیاری از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی در سطح دنیاست و بنابراین منابع آن کاملاً معتبر و قابل اعتماد هستند.

English Central؛ وبسایت خلاقانه یادگیری زبان انگلیسی

سایت English Central یکی از وبسایت‌های مفید برای یادگیری زبان انگلیسی است. این وبسایت بر اساس ویدیو‌های آموزشی زبان و برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری طراحی شده. شما می‌توانید یک ویدیو را انتخاب کرده و به کلمات آن گوش کنید. سپس همان مکالمه را می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید، سایت با تطبیق ویدیو و جملات شما، تمرین شما را قبول را یا رد خواهد کرد. به این ترتیب می‌توانید به صورت کاملاً جذاب مهارت شنیداری و گفتاری خود را تقویت کنید.

وبلاگ اُتیچر؛ منبعی فارسی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت رایگان

در بین وبسایت‌های فارسی، وبلاگ پلتفرم آموزشی اُتیچر یک انتخاب خوب برای تقویت زبان انگلیسی است. در وبلاگ اُتیچر می‌توانید مقالات کاربردی درباره نحوه یادگیری زبان، ابزار‌های کمک آموزشی و مسیر استاندارد یادگیری را مطالعه کنید.

معمولاً وبلاگ اُتیچر به صورت منظم به روزرسانی شده و طیف متنوعی از انواع محتوا‌ها را برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها از جمله فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی ارائه می‌دهد.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان

در کنار سایت‌های رایگان، از اُتیچر استفاده کنید

در این مقاله بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان در سطح جهانی را به شما معرفی کردیم. این سایت‌ها می‌توانند مسیر آموزش را برای شما جذاب‌تر کنند. دقت داشته باشید که صرفاً مطالعه چندسایت نمی‌تواند به مسیر یادگیری شما کمک کند، بلکه مطالعه منظم و مستمر است که تسلط بر زبان انگلیسی را به شما هدیه می‌دهد.

در مسیر یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری می‌توانید از پلتفرم اُتیچر استفاده کنید. اُتیچر با وصل کردن زبان‌آموزان و اساتید زبان مطرح کشور به شما کمک می‌کند که متناسب با شرایط خود یک استاد مجرب را در کنار خود داشته باشید و مسیر یادگیری زبان را کوتاه‌تر طی کنید. برای رزرو اولین کلاس آموزشی خود می‌توانید همین حالا به سایت اُتیچر مراجعه کنید.

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.