ورزشی

برای حفظ جایگاهمان سخت تلاش می‌کنیم

ایران تودی/ فارس سرمربی قشقایی شیراز گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ موقعیت سخت به کار می گیرد.

تیم فوتبال گشگای شیراز عصر دوشنبه 10 آذر در سیرجان به مصاف آرمان گهر می رود.

مهدی رجب زاده در این خصوص به ایران تودی گفت: در این هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده هستیم تا از هر نظر یک بازی خوب و زنده مقابل آرمان گوها انجام دهیم.

وی گفت: می دانیم بازی سختی در سیرجان در انتظارمان است و فاصله چندانی بین دو تیم در جدول مسابقات وجود ندارد.

وی افزود: نه تنها بازی با آرمان گهر، بلکه تمامی بازی های لیگ یک بسیار سخت است و اگر با انگیزه و هدف خاصی وارد هر کدام از آنها نشویم، با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد. همچنین برنامه ای داریم که با انگیزه بمانیم و گل هایمان را بازی به بازی برابر کنیم.

ستاره سابق فجرسپاسی با بیان اینکه تیمش آماده رویارویی با تیم دوم سیرکا است، افزود: امیدواریم روز دوشنبه بازی خوبی داشته باشیم و سیرجان را دست به دست هم بدهیم. هدف اولمان حفظ موقعیت خود در بالای جدول است.

رجب زاده همچنین با ابراز امیدواری فراوان درباره بازگشایی ورزشگاه ها گفت: تماشاگران به لیگ برتر می آیند و برای لیگ یک بی صبرانه منتظریم. ما در سراسر کشور طرفداران زیادی داریم و امیدوارم این گنجینه های بزرگ که قوت قلب ماست به زودی درهای خود را به ورزشگاه باز کنند.

کاپیتان سابق ذوب آهن اصفهان همچنین گفت: به هواداران قشقایی قول می دهم تمام تلاشم را بکنم تا به این نام و این طایفه بزرگ که همیشه به شجاعت و سربلندی معروف هستند افتخار کنم. من و بچه های تیم همه تلاش خود را می کنیم تا آبروی این تیم و فوتبال فارس حفظ شود. این رسالت و وظیفه ماست و باید آن را به بهترین نحو انجام دهیم.

ملی پوش اسبق تیم ملی در خاتمه با تشکر از اصحاب رسانه گفت: از روز اول حضورم در تیم قشقایی شاهد حمایت اهالی رسانه بودم و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد و در پایان این کار ما نیز همگی شاد و سربلند باشید.”

به گزارش ایران تودی، تیم فوتبال گشگای با 13 امتیاز در رده دوم و آرمان گهر با 10 امتیاز تا پایان هفته پنجم در رده ششم قرار دارند.

انتهای پیام/