استان ها

اتحادیه شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویر احمد تشکیل شود/ هرگونه افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه خلاف قانون است

اتحادیه شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویر احمد تشکیل شود/ هرگونه افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه خلاف قانون است

اسناندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد تنظیم بازار که به موضوع افزایش قیمت خودسرانه شن و ماسه اختصاص داشت، بر تشکیل اتحادیه شن و ماسه در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران تودی از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی احمدزاده اظهار داشت: سازمان صمت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرف یک ماه آینده نسبت به تشکیل اتحادیه شن و ماسه بطور رسمی و قانونی اقدام نمایند تا از این به بعد اتحادیه در خصوص قیمت‌ها تصمیم گیری کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تعیین قیمت شن و ماسه در استان به نحوی باشد که مردم و تولید کنندگان متحمل ضرر و زیان نشوند. 

احمدزاده تصریح کرد: افزایش قیمت شن و ماسه طی این ایام یک کار غیرحرفه ای و غیرکارشناسی بوده است.

وی بر اجرای قیمت تعیین شده بهمن ماه سال گذشته شن و ماسه که ۸۹ هزار تومان بود تاکید کرد و گفت: تعزیرات حکومتی استان واحدهایی که طی این مدت خودسرانه قیمت شن و ماسه را افزایش دادند براساس قانون رفتار کند.

احمدزاده با اشاره به دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر عدم افزایش قیمت ها گفت: طبق دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه قیمت ها در سه ماه آخر سال گذشته و دو ماه اول سال جاری نباید افزایش داشته باشند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: این دستورالعمل باید اجرا شود و هیچ گونه تغییر قیمتی در این خصوص نباید صورت گیرد.IMG_20230405_143059_004

انتهای پیام 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف