استان ها

حضور تیمی از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جهت بررسی مشکلات و ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد

حضور تیمی از مرکز اجرایی امام خمینی (ره) برای بررسی مشکلات و ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد

ایران تودی / کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیمی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به دستور دکتر مخبر به این استان سفر می کنند و نیازهای مهم سرمایه گذاری را محاسبه می کنند.

وی در دیدار مشترک با آیت الله سید نصیر حسینی رئیس ستاد امام خمینی (ره) ، استاندار کهگیلویه و رئیس جمهور بویراحمد گفت که خوشبختانه رهبری امام خمینی گام های ارزنده ای در جهت رفع محرومیت در استان و زیرساخت ها ، معیشت و اشتغال برداشته است وی افزود: برای توسعه استان باید از چنین مهارت هایی استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمانداری امام خمینی (ره) برای حل برخی از مشکلات استان مناسب است ، که در وهله اول باید برنامه های عملیاتی بزرگ و کارآمد و موضوعات کوچکی را که می توانند تاثیری در رونق تولید ، اشتغال و اشتغال داشته باشند ، به مرکز پیشنهاد دهیم. برای اشتغال مردم استان هیچ معیشتی ندارند ، بگذارید از آن اجتناب کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه ستاد اجرایی و شخصاً دکتر مخبر شخصاً به استان نگاه می کنند و مشکلات را رصد می کنند ، خاطرنشان کرد: این یک پروژه ضروری و م thatثر بود که مرکز نیز تصویب شده است.
حسینی افزود: یکی دیگر از نگرانی های ما مربوط به حوزه فرهنگی و کمبود فضاهای فرهنگی و همچنین برخی از پروژه های نیمه تمام در این زمینه است که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مرکز اجرایی از نظر دسترسی به منطقه فرهنگی دارای ناتوانی جزئی است ، اظهار داشت: مقرر شده است در خصوص مشکلات زیرساختی در حوزه فرهنگی استان و رفع دسترسی به حوزه فرهنگی ستاد اجرایی با دفتر مقام معظم رهبری مکاتبه کنیم. شما باید فکر کنید
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی کمبودها در زمینه زیرساخت های فرهنگ دینی از جمله در استان به ویژه در جاسوج در نبود مساجد قابل توجه ، ادامه داد: “ما باید در مورد این شکاف فکر کنیم و سعی کنیم آن را برطرف کنیم. ” هستند.
حسینی به موضوع دیگری که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت اشاره کرد و گفت: موضوع بلاتکلیفی کارخانه قند یاسوج موضوع دیگری است که مرکز مدیریت در حال بررسی این موضوع است که این کارخانه و کارخانه معروف و استان رکود دار از شرایط فعلی خارج شوند .
به گزارش ایران تودی ، به نقل از نماینده ولی فقیه کهگیلویه و دفتر روابط عمومی استان های بویراحمد ، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده عالی نشست مشترک استان کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار حسین موکانتبر و دکتر فرماندار کلانتری.

پیام تمام شد