عمومیکسب و کار ایرانیان

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی از آن قابلیت‌هایی بوده که زحمت و دردسر خرابی‌های شایع لباسشویی را برای شما کمتر کرده و این یعنی؛ شناخت نیاز کاربر و ارتباط متقابل مصرف کننده با دستگاه.

کمپانی ال جی سعی دارد لوازمی تولید کند که تماما با زندگی ما متناسب باشد و به راحت‌ترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده کنیم.

نسل جدید و هوشمند ماشین لباسشویی ال جی یکی از مستندات این موضوع است.

کیفیت فوق‌ العاده‌ی ماشین لباسشویی ال جی بر هیچکس پوشیده نیست و همین آوازه و شهرت، باعث شده که شما یکی از آن را در خانه یا محل کار خود داشته باشید.
اما این دستگاه هم در اثر مصرف نادرست یا فرسودگی بعد از چندین سال کارکرد، دچار مشکل می‌شود.

درباره‌ی قابلیت عیب یابی خودکار ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

با قابلیت (SDS) Smart Diagnosis به LG Smart ThinQ می‌توانید بدون پرداخت هزینه و کمک به تعمیرکار عیب یابی دستگاه خود را انجام دهید.

این برنامه در حال حاضر بر روی گوشی‌های آیفون و اندروید قابل دسترس است که برای دانلود نسخه‌ی مورد نظر می‌توانید از لینک موجود در سایت lg.com یا سرچ آن در app store استفاده کنید.

راهنمای فارسی تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی LG

با راهنمای عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی LG ، رفع مشکلات دستگاه کار سختی نیست و معمولا شما حتی با سطح دانش و تجربه ی ابتدایی، می توانید مشکل اصلی دستگاه خود را بفهمید.

ماشین لباسشویی های ال جی، معمولا به دلیل مشکلات ساده ای مثل عدم تعادل، سرریز شدن آب، فشار کم آب، گرفتگی شلنگ و فیلتر تخلیه، روشن نمی شوند و یا نشتی دارند.

امروز در ادامه این مقاله، مشکلات رایج لباسشویی های ال جی و روش های عیب یابی ان را برای شما شرح خواهیم داد. فراموش نکنید که قرار نیست شما تمام تعمیرات لباسشویی تان را انجام بدهید و تنها می توانید مشکلات جزئی را برطرف کنید. در صورت جدی بودن مشکل لباسشویی، با یک تکنسین ماهر لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

بررسی دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی

اکنون لیستی از رایج ترین احتمالات درباره ایرادهای موجود در قطعات و اجزای ماشین لباسشویی ارائه خواهیم کرد. این قطعات می تواند نقص عملکرد داشته و با وقوع این خرابی دستگاه روشن نمیشود یا کار نمی کند. می توانید از لیست جامع ما استفاده کنید تا به شما در رفع عیوب دستگاه کمک کرده و در جهت تعویض و یا تعمیر آن اقدام کنید. حال میخواهیم بدانیم چگونه ماشین لباسشویی را عیب یابی و تعمیر کنیم زمانی که روشن نمیشود.

از جمله دلایل اصلی که می تواند در علت روشن نشدن ماشین لباسشویی مختلف (سطلی و درب از روبرو) موثر باشد، برق دستگاه وصل نشده است