استان ها

تهیه و پخت 18 هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان

به گفته محمد دوست خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رشت آنا ، در بازدید از شعبه رشت سلف سرویس دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور یک دانشجوی فرهنگی در شعبه رشت دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان سلف سرویس دانشگاه برگزار شد ، اظهار داشت: خوب می درخشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گویا اظهار داشت: در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر شروع تمرین دلسوزی و همدلی ، دانشگاه آزاد اسلامی گویا در قالب وعده های غذایی مهدوی با هدف ترویج سنت خوب تغذیه نیازمندان. . استان گیلان 18000 دستگاه پرس غذای گرم تولید و روانه بازار کرده است.

دوستار با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان باید در انجام کارهای خیر پیشرو باشد و مردم را در این مسیر ترغیب کند ، افزود: خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنها بسیار موفق است. آزاد اسلامی اتحاد در رشت و همکارانش تشکیل داد.

هنگام تهیه غذای گرم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنید

حجت الاسلام قاسم قاسمی همچنین در این بازدید اظهار داشت: شعبه رشت دانشگاه آزاد اسلامی – توصیه و تأکید شده از رهبر معظم انقلاب در زمینه آموزش امداد وفاداری در ماه مبارک رمضان – 18 هزار وعده غذایی گرم را برای افراد نیازمند به دلیل ویروس کرونا تهیه و تهیه می کند. ولت

شعبه رشت ، معاون صدراعظم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه تمام دستورالعملهای بهداشتی در نظر گرفته شده و در دستور کار پخت و پز این موضوعات مرتبط با مواد غذایی قرار گرفته است ، اضافه کرد: “تهیه و پخت و پز غذای سالم یکی از دانشگاه های راشد اسلامی است. اقدامات مهم ” ولت

وی بابیان اینکه کارکنان سلف سرویس در شعبه رشت دانشگاه آزاد اسلامی 5 روز و 550 پرس غذای گرم آماده کرده اند ، افزود: وی برای 800 روز ، 800 روز غذا ، غذای گرم را به مدت سه روز آماده و طبخ می کند. هزاران پرس توسط کارکنان سلف سرویس در شعبه رشت دانشگاه آزاد اسلامی تولید شد.

معاون صدراعظم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه وحدت اسلامی تأکید کرد: آشپزخانه غذای مهدوی توسط مدیران رژه نور الزهرا و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برپا شده است تا به افراد نیازمند کمک کند. طبق دستورالعمل رهبر معظم انقلاب ، نیازمندان در ماه مبارک رمضان تغذیه می شدند.

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گویا با قدردانی و تشکر از مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، اظهار داشت: این عمل برای خدا خشنود است و به همه کمک می کند.

انتهای پیام / 4117 /