فرهنگ و هنر

هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده می‌سازد؟

به گزارش روزنامه های جهان، نحوه برخورد انگلیس با پناهجویان، روابط هند و روسیه، بی حوصلگی ترامپ و بازگشت او به ریاست جمهوری و خطرات هوش مصنوعی موضوعات مورد بحث امروز بود.

به گزارش ایران تودی، در ادامه این مطلب مروری بر مهمترین عناوین خبری روزنامه های جهان به روایت آلبرت کوچویی گوینده پیشکسوت رادیو را می خوانید:

هجوم پناهجویان

آیا هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده است؟

روزنامه های بریتانیا به سیل پناهجویان در رواندا در فاصله 5000 کیلومتری نگاه می کنند. دیلی میرور می نویسد: پناهجویان در مسیر رواندا مورد حمله قرار می گیرند. آنها پناهی به قوانین انگلیس ندارند. پناهندگان قاچاق و شکنجه مشمول قوانین بریتانیا نیستند. این چیزی است که کری اسمیت، که به پناهندگان در بریتانیا کمک می کند، می گوید. به گزارش اکونومیست، اعزام پناهجویان مانع از حمله پناهجویان به بریتانیا نشد.

جدا از روسیه

آیا هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده است؟

مانند روزنامه های هندی، اکونومیست نیز عکسی از سه جنگنده در حال پرواز در آسمان دارد که نشان می دهد هند مسلح است. غرب می نویسد که غرب خوش شانس است که هند را از تجارت اسلحه با روسیه جدا می کند. در مورد هند، نمی توان به ایالات متحده برای همکاری با این کشور اعتماد کرد. هیچ اعتمادی به آمریکا وجود ندارد. تولید مشترک تجهیزات نظامی بین هند و غرب اکنون یک مشکل است. کاری که ایندیرا گاندی در دهه هشتاد در هند آغاز کرد.

ترامپ مثل ناپلئون است

آیا هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده است؟

روزنامه های آمریکایی همچنان دونالد ترامپ را دنبال می کنند. یو اس ای تودی می نویسد: اکنون دونالد ترامپ مانند ناپلئون در فیلم «الب» در حال نقشه کشیدن انتقام خود است. او مشتاقانه منتظر بازگشت است. صفحه نمایش دیروز بین فلوریدا و نیوجرسی پرواز می کند. من نمی توانم صبر کنم تا برگردم. مقصد کاخ سفید است. لوید گرین، کارشناس علوم سیاسی، می نویسد: به نظر می رسد رودی جولیانی هنوز آماده زمزمه دروغ های شیرین در گوش ترامپ است. 17 ماه از حمله حامی او به مجلس نمایندگان می گذرد. با این حال، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا هنوز ابراز پشیمانی نکرده است.

در حاشیه خبر امروز:

خطرات هوش مصنوعی

آیا هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده است؟

هر قسمت از اکونومیست بر روی صورت مردی در دستان تجهیزات فوق‌فناوری طراحی شده و اطلاعاتی درباره ربات‌های هوشمند ارائه می‌دهد. عنوان: هوش مصنوعی چگونه خلاقیت انسان را تغییر می دهد؟ این گزارش وعده ها و خطرات هوش مصنوعی را برجسته می کند. روباتی که به آهنگسازان کمک می کند کار خود را کامل کنند یا آهنگی بسازند که هرگز وجود نداشته است. یک نویسنده ایجاد کنید یا به نویسنده کمک کنید مقاله را کامل کند و هزاران “کد” برای رایانه ها ایجاد کند. هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اکنون زمان آن است که به وعده ها و خطرات هوش مصنوعی فکر کنیم.

(عکس های این گزارش تزئینی است)

انتهای پیام/