بین الملل

تلاش دموکرات‌ها برای لغو مناظره انتخاباتی بین بایدن و ترامپ

نیوزویک گزارش داد که گروهی از دموکرات ها و حامیان گفتند دلیل این امر این بود که چنین بحث هایی باعث می شود دونالد ترامپ یک بستر برای دروغ گفتن داشته باشد.

جو لاکهارت ، سخنگوی سابق کاخ سفید ، مانند بسیاری دیگر از استراتژیست های دموکراتیک ، با ناراحتی از Biden خواست که با ترامپ درباره “آنچه شما انجام می دهید” مشاجره نکند.

روز شنبه در مصاحبه با شبکه سیان نیوز ، لاکارت اظهار داشت که دلیل موضع گیری وی این است که این مناظره به ترامپ اجازه می دهد که “دروغ های خود را تکرار کند.”

تیم انتخاباتی ترامپ نیز به نوبه خود از کمیسیون مناظره انتخابات که مسئولیت برگزاری مناظره‌ها را بر عهده دارد ، خواست تا تعداد جلسات بحث و گفتگو را افزایش دهد.

علی رغم دلایلی که دموکرات ها بیان کردند ، عملکرد بهتر ترامپ در برابر هیلاری کلینتون در مناظرات انتخاباتی سال 2016 نیز بر تلاش های وی تأثیر گذاشت.

لاکهارت روز شنبه در مصاحبه با سیانان گفت: “در بحث سال 2016 ، دیدیم که هیلاری کلینتون مباحث را ترجیح می دهد.” “نکاتی که وی داد صادق تر و برتر از ترامپ بود.”

وی افزود: “با این وجود ، ترامپ بهتر از ترامپ معلوم شد زیرا ترامپ مرتباً همان دروغ ها را تکرار می کند: ما در حال ساختن دیوار هستیم و مکزیک پرداخت می کند ، ما همه متجاوزان مکزیکی را از کشورمان اخراج می کنیم ، ما معاملات بزرگ تجاری را انجام می دهیم. هیچ یک از این اتفاقات نیفتاد.”

نیوزویک می نویسد که در هفته‌های اخیر ، چندین مقاله در حمایت از لغو مباحث مربوط به انتخابات در روزنامه ها منتشر شده است.

311311