فرهنگ و هنر

آنتن های رادیویی در جستجوی زندگی در سیاره ای دیگر

پناهجویان ، پایان تاج ها و محدودیت ها ، آموزش آنلاین و تلاش دانشمندان برای یافتن زندگی در سایر سیارات موضوع روزنامه های امروز است.

به گزارش ایران تودی ، آلبرت کوچویی ، گوینده پیشکسوت رادیو که هر روز مهمترین اخبار روزنامه های جهان را مرور می کند ، امروز چهارشنبه 21 اکتبر در حالی که به مهمترین اخبار جهان می گوید:

دنبال خانه می گردم

روزنامه فرانسوی لوموند به شوخی گفت بازماندگان جنگل کاله صدها سال بی خانمان مانده اند به امید روزی که به بریتانیا پناه ببرند. پنج سال پیش ، دولت فرانسه این دره را ویران کرد. روی دیوار این خرابه ، وطنی شاد ، در این جنگل ، امید نوشتند …. در 24 این ماه 2016 ، با اولین حضور پناهجویان ، این جنگل وحشتناک در کاله پاکسازی شد تا هیچ اثری بر روی نقشه جهان قابل مشاهده است اولین ستون پناهندگان سودانی ، افغان ، اریتره ، سوری و عراقی شهر را از قلع و تخته سنگ ترک کردند. همچنین به امید یافتن زندگی دیگری در گوشه ای از جهان است.

پایان محدودیت ها

روزنامه ایتالیایی Le Repubblica نوشت: “پس از 100 روز قرنطینه و محدودیت به دلیل شیوع ویروس کووید ، 19 کافه و سالن زیبایی در سیدنی استرالیا افتتاح شد.” سیدنی آزادی را جشن گرفت. نیوزلند نیز می خواهد همین کار را انجام دهد. اما حزب مائوری در آن کشور می گوید که بازگشایی همه گیری یک قتل عام جدید است. نیوزلند شاهد ظهور ویروس کرونا است که به تازگی مدیریت شده است. حزب مائوری می گوید در صورت بازگشایی گوسفند نیوزلند قبل از رسیدن واکسن به سطح امنیت مطلوب ، گوسفندان نیوزلند قربانی می شوند.

همه چیز پول نیست

گاردین می نویسد: “پیام من به صاحبان نیوکاسل عربستان این است: پول به تنهایی نمی تواند در فوتبال زنده بماند.”

آموزش آنلاین

گاردین در مورد آموزش آنلاین نیز نوشت: جسا کریستین در مورد آموزش آنلاین برای دانش آموزان در ایالات متحده گفت که مدارس آمریکایی در طول همه گیری ویروس کرونا “لپ تاپ” به دانش آموزان توزیع می کردند و سپس سیاه پوستان زندگی می کردند.

اکونومیست درباره دنیای سینما صحبت می کند. به نظر می رسد بعد از دنیل کریگ ، جیمز باند روی صفحه نقره ای ظاهر نمی شود. دیوید میچل گفت: “اوه ، آقای باند ، من منتظر بودم تا شما مرا سرگرم کنید.”

در حاشیه اخبار امروز:

زندگی در سیارات دیگر
آنتن های رادیویی قدرتمند در جستجوی زندگی گاردین درباره تلاش های جدید دانشمندان برای یافتن نشانه های حیات در سیارات بیگانه می نویسد. دانشمندان استرالیایی از امواج با فرکانس پایین برای ارسال سیگنال یا سیگنال به سیارات خارج از منظومه شمسی استفاده می کنند. با این سیگنال های رادیویی ، بخشی از گروه دیگری از دانشمندان به نام لوفر است که در اکتشافات کهکشانی و فرازمینی شرکت دارند. قوی ترین آنتن رادیویی جهان به سیگنال های رادیویی ارسال شده از نوزده ستاره کوتوله قرمز به زمین پاسخ می دهد. با امید به یافتن نشانه های زندگی در سیارات قابل سکونت از هیچ جا شروع نکنید.
انتهای پیام