فرهنگ و هنر

مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو برگزار شد

مراسم وداع آذرمیده آذرهوش و معرفی وحید علیمردانی به عنوان مدیر سابق و جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما برگزار شد.

به گزارش ایران تودی به نقل از روابط عمومی شبکه 2 ، در این مراسم که با حضور مدیر شبکه 2 محمدرضا جعفری جلوه و جمعی از مدیران این شبکه حضور داشت ، از آذرمید آذرهوش تقدیر و معرفی فرید علیمردانی شد. مدیر جدید گروه کودک و نوجوان.

محمدرضا جعفری جلوه ضمن گرامیداشت عید قربان و عید سعید قربان و تبریک میلاد امام موسی کاظمی (ع) ، گفت: از تلاش شما برای ادامه سفر سلام می گویم ، یکی رسماً بازنشسته شده و دیگری دو عزیز است که مسئول ادامه راه هستند.
جعفری جلوه گفت: در هر صورت به عنوان بخش مهمی از زندگی بشر ، مسیر کار و تلاش فراتر از ما است و همه ما را در بر می گیرد. یک روز شخصی وارد یک کار رسمی می شود و گاهی فارغ التحصیل می شود. اما آثار و مزایای آن هم برای انسان و هم برای دیگران باقی می ماند. به ویژه در کار رسانه ها ، اصل برخورد با مردم و مخاطبان است. این خدمات هیچ ارزشی جز کار کردن برای مردم ندارد.
وی با اشاره به تلاش های آذرمیده آذرهوش در طول سالیان طولانی حضورش در سازمان صدا و سیما ، گفت: وی در این سال ها در پست های مختلف فعالیت داشته است.
وی با معرفی فرید علیمردانی مدیر شبکه دو به عنوان مدیر جدید گروه کودکان و نوجوانان شبکه دو گفت: آقای علیمردانی سالهاست که تمرکز خود را بر رسانه های کودکان و نوجوانان گذاشته است و خانواده ای باثبات دارد. در این منطقه. در سال های اخیر شبکه جام جم در زمینه کودکان و نوجوانان فعال بوده است. برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی در بین همکاران صمیمی این شبکه داریم.
این مقام مسئول افزود: کودکان و نوجوانان یکی از فعال ترین و پربارترین گروه ها در این شبکه هستند. تنها شبکه با گروه تخصصی کودکان و نوجوانان. در کنار سایر شبکه های تخصصی در این زمینه ، هویت کانال 2 در این زمینه مشهود است. محصولات این گروه اغلب یکی از محبوب ترین و م effectiveثرترین برنامه های شبکه است. مارک های متعلق به این گروه و موفقیت های به دست آمده در این زمینه نشان دهنده زمان کار موثر مدیریت مدیر این گروه است.

Azarmidaxt Azarhosh همچنین در جلسه خداحافظی افزود: آیا شبکه سیما در تمام این سال ها خانه دوم من بوده است و همه دوستان برای من عزیز و محترم هستند. من لیست طولانی از محصولاتی را که گروه کودک و نوجوان آماده کرده بود برای ارائه در این جلسه ارائه دادم ، اما سپس فکر کردم که مهم نیست چه اتفاقی می افتد ، مخاطبان آن را روی آنتن می بینند و بقیه باید در جای دیگری پاسخ داده شوند. امیدوارم آنجا افتخار کنید.
وی با آرزوی موفقیت برای فرید علیمردانی گفت: دوست دارم در این جلسه بیشتر از حس خوبی که در این سالها تجربه کرده ام و لطفی که از آقای جعفری و دیگر دوستان کسب کرده ام ، بگویم. از خداوند متعال برای موفقیت این همکاری تشکر می کنم. با نگاهی به گذشته ، می بینم که خاطرات فوق العاده ای دارم و بسیار خوشحالم که در زمانی بازنشسته می شوم که همه این خاطرات خوب است و خاطره این سالها نه تنها مرا ناراحت می کند ، بلکه باعث می شود احساس آزادی کنم و عذرخواهی کنم.

فرید علیمردانی نیز با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم گفت: از آقای جعفری به خاطر ظاهر و اعتمادش به من تشکر می کنم و این حضور را برای من نقطه عطفی می دانم ، زیرا او یکی از بزرگان رسانه است. برای من بسیار ارزشمند است امیدوارم بتوانم برنامه هایی را که ارائه می دهیم همراه با همه دوستانم پیاده کنم. من از خانم آذرهوش به خاطر زحماتش تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم سنگی را بر بالای یک ساختمان محکم قرار دهم و به فشردگی بیشتر آن کمک کنم.

مدیر شبکه دو سیما با تشکر از زحمات مدیر سابق گروه کودک و نوجوان شبکه دو ، پس از قضاوت حکم ، فرید علیمردانی را به عنوان مدیر جدید این گروه رسما معرفی کرد.

انتهای پیام