حوادث

فعالیت تالارهای پذیرایی به شرط پذیرش 50درصدی مجاز شد

معاون بازرس اماکن عمومی پلیس امنیت بزرگ تهران گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد ، تا زمانی که 50٪ فعالیت سالن های پذیرش را بپذیرند و پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند.

سرهنگ نادر مرادی در مصاحبه با ایران تودی وی در مورد نحوه عملکرد سالن های پذیرش گفت: سالن های پذیرش یکی از واحدهای صنفی بود که در هنگام فوران کورنا آسیب دیدگی زیادی داشت. ادامه کار سالنها نیز باید تضمین شود.

وی ادامه داد: “در همین راستا به سالن های پذیرش اجازه داده شد که 50٪ ظرفیت خود را عملیاتی کنند. این پیشنهاد چندی پیش توافق شده بود و سالن های پذیرش مجاز به فعالیت در روزهای آینده بودند.” این پیشنهاد اکنون تصویب شده است و در صورت پذیرش 50 درصد از ظرفیت آنها ، هیچگونه ممنوعیتی برای پذیرش وجود ندارد.

معاون بازرس فضاهای عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با تأکید بر اینکه علاوه بر همکاری با 50 درصد از صالحان ، باید از سایر پروتکل های بهداشتی نیز پیروی کنند ، گفت: این نیمی از جمعیت باید در همه قسمت ها باشد و اگر پیش از این 10 نفر در جدول حضور داشتند ، اکنون پنج نفر هستند. اندازه گیری آتش چیز دیگری است که باید توسط همه میهمانان انجام شود.

مرادی اضافه کرد: “علاوه بر این ، ضد عفونی بخش های مختلف ، معاینات بهداشتی کارکنان ، ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و غیره. همه این موارد باید در پروتکل های ابلاغیه این سالن ها ذکر شود. در صورت عدم رعایت این شرایط ، به ناچار با تخلفات برخورد می کنیم.” خودشه.

به گفته معاون بازرس اماکن عمومی پلیس امنیت بزرگ تهران ، بازرسان کلاس ، وزارت بهداشت و پلیس نیز بر رعایت این پروتکل ها نظارت دارند.

وی همچنین توضیح داد که آیا سالن ها حق دارند هزینه بیشتری را به بهانه ارائه خدمات درمانی پرداخت کنند: ضد عفونی ، اندازه گیری و غیره. شارژ بیش از آن ممنوع است و کلیه هزینه ها باید مطابق دستورالعمل و اطلاعیه های مربوطه باشد.

مرادی در مورد ساعات افتتاح سالن های پذیرش گفت: “در این زمینه تغییری ایجاد نشده است. ساعات افتتاح سالن های پذیرش همانند گذشته است و همان مواردی است که به رئیس این سالن ها اعلام شده است.”

انتهای پیام