حوادث

کشف ۷۱۴ قبضه سلاح غیر مجاز توسط کلانتری‌ها و محیط‌بانان

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تأکید بر لزوم مبارزه با زمین خواری برای حفاظت از سرمایه های ملی و مردمی گفت: خزانه داری با از بین بردن تصرف 341 هکتار از اراضی دولتی ، کشاورزی و منابع طبیعی بیش از 4000 میلیارد ریال از مسلمانان صرفه جویی کرده است.

به گزارش ایران تودی ، سردار مهدی معصوم بیگی وی اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال ، کسانی که از پنهان کاری شهرها بهره می برند از طریق برنامه ریزی قبلی برای تملک زمین و تغییر کاربری زمین ، اقدامات ویژه ای برای مقابله با این پدیده و محافظت از خزانه مسلمانان انجام شده است. .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: در مدت 15 روز از اجرای طرح نووروز ، سازمان ملی زمین و مسکن ، سازمان جنگل و منطقه و واحدهای حفاظت امور اراضی همه امکانات را بسیج کرده و نیروی انسانی و 341 هکتار را برای تغییر کاربری کشاورزی ، مناطق جنگلی و مرتعی جلوگیری از اشغال 646 متصرف زمین در منطقه و جلوگیری از اراضی ملی.

به گفته کارشناسان ، ارزش اراضی آزادشده 4696 میلیارد ریال است و ادامه می دهد: در همین راستا 330 پرونده قضایی تشکیل و 129 متخلف دستگیر و 85 تصمیم دادگاه اجرا شد.

معصوم بیگی با قدردانی بسیار از همکاری خوب مردم با پلیس امنیت در حفظ سرمایه های ملی و مردمی اظهار داشت: وظیفه ما است که از مواهب خداوند به همه انسان ها محافظت کنیم.

پیشگیری ناجا رئیس پلیس به خانواده های اولین محافظان شهید کشته شده در سال 1400 هنگام حفاظت از محیط زیست کشور در منطقه حفاظت شده و “فیله های ویژه” ممنوع در زنجان تسلیت می گوید. برخورد با شکارچیان غیر مجاز وی گفت: “حفاظت از محیط زیست یکی از شریف ترین و شریف ترین شغل های خدماتی است زیرا با حفاظت از منابع طبیعی و زیست بوم کشورمان با به خطر انداختن شجاعت و زندگی ، محیطی امن برای حیات وحش و میراثی ماندگار برای آینده به ارمغان می آورد.”

وی افزود: در جریان پروژه نووروز ، در نتیجه تلاش مجاهدان محیط زیست ، افسران پلیس و کارکنان ایست بازرسی 714 قبضه سلاح غیرقانونی کشف و ضبط شد.

معصوم بیگی با تأکید بر اینکه داشتن ، حمل و استفاده از سلاح های غیرقانونی که امنیت مردم را به خطر می اندازد یک جرم است و پلیس خط قرمز است ، گفت: “پلیس امنیت در برخورد با دارندگان این نوع سلاح ها بسیار مهم است.” با قانون برخورد خواهد کرد

انتهای پیام