فرهنگ و هنر

تشکیل بزرگترین دورهمی خانوادگی قرآنی در پویش ملی مجازی ستاره باران

اسکن ملی مجازی ستاره باران با شعار “هر ایرانی یک جلسه archive” عموم خانواده های دعوت شده به این جلسه برنامه های بزرگ Instagram است که محتوای تولید شده برای این منظور را به نفع.

آخرین اخبار مصادف با ماه رمضان است و بهار قرآن و معنوی خوب در وسط خانواده به دانستن کلام وحی اعطا شده به و از لحظه ای که شیوع کرونا در ایران جهان منجر به تعطیلی اغلب برنامه ها و همچنین به عنوان عمل دینی اسرائیل امروز به میزبانی جمعی از متخصصان جوان در حوزه فضای مجازی اقدام به شروع اسکن ملی مجازی ستاره باران است.

در این اسکن عموم مردم و به خصوص خانواده ها با فرزندان است. من دعوت شد تا به جمع حاضر صفحه Instagram setarebaran_ir عضویت و همچنین استفاده از محتویات آن است. موضوعات مختلف و نژادهای مختلف درگیر است.

سمت اسکن ملی مجازی ستاره می افتد هر شب یک امتحان تا حدودی برای مردم که شامل تشخیص اتصال پوستر مفهوم یک آیه از قرآن است که علاقه مند به پاسخ صحیح در نظرات ارائه شده و در پایان شرکت کنندگان در قرعه کشی جوایز ۱۰۰ دلار است.

علاوه بر این, اسکن سه دهه ماه رمضان سه جایزه بزرگ طراحی به دهه اول شامل تلاوت قرآن از کودکان است. دهه دوم از نقاشی بر اساس انتخاب اشعار در اوایل دهه سوم سازگار خانواده اولیه بر اساس این رقابت مشارکت و رای مردم خود را به پنج جایزه دو میلیون ریال وجود دارد.

جایزه بزرگ اسکن ملی مجازی ستاره باران است شعار هر خانه و … یک جلسه تمرین شامل ۱۰ میلیون تومان پول جایزه به شرکت کنندگان فعال صفحه اسکن قرعه کشی دریافت.

ارائه مراقبت کامل. مناجاتخوانی., حرکت در گرافیک, فرم اوایل تصاویر و معادل مفهوم صادرات به دیگر برنامه های قابل اجرا به سایت ستاره باران در ایالات متحده آمریکا است.

حتی در حال حاضر, این مطلب شامل عکس و فیلم و نرم افزار های چند رسانه ای و وب سایت آپارات به ID @setarebaran_ir در دسترس است.

بقیه پیام