اقتصادی

تشخیص پولشویی و قمار با محصولات ایران‌ساخت میسر شد

یک شرکت دانش بنیان با تمرکز بر خدمات آنلاین و آفلاین بانکی و غیربانکی، خدمات زیادی را به شرکت ها و بانک ها ارائه کرده است و فناوری های قمار و شرط بندی و مبارزه با پولشویی از جمله محصولات جدید آن است. به گفته آنها، شرکت به مرحله درخواست رسیده است.

مهدی نوروزی گیلوایی، یکی از محققان این شرکت بر اساس این دانش در گفت وگو با ایران تودی، وی با بیان اینکه این شرکت از سال 1388 در حوزه هوش تجاری و عملیاتی فعالیت می کند، گفت: مشتریان اصلی ما بانک ها هستند و از خدمات این شرکت بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: از دو سال پیش وارد بازار غیربانکی شدیم و در حال ارائه محصولات و خدمات این شرکت در حوزه هوش عملیاتی و هوش تجاری هستیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: مهمترین خدمات ارائه شده در مناطق غیربانکی طرح هوشمند اخذ عوارض بزرگراه های کشور است که در حال حاضر این خدمات در حال توسعه است.

این محقق با بیان اینکه بیش از 50 درصد بانک های کشور از محصولات این شرکت بهره مند هستند، گفت: بیشترین خدماتی که بانک ها در این زمینه از ما دریافت کردند در زمینه استخراج داده ها و ذخیره سازی اطلاعات بوده است.

محقق این شرکت در خصوص هوشمندسازی اخذ عوارض توضیح داد: اگر تا سال 1388 عوارض به صورت دستی از رانندگان اخذ می شد، پس از اجرای طرح “مهتا” به صورت هوشمند و پرداخت به صورت مکانیکی انجام می شود. مواد و روش ها.

وی صرفه جویی در زمان و هزینه را از دستاوردهای اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح مسافران پس از پایان سفر از طریق سامانه های الکترونیکی پرداخت ها را انجام می دهند.

نوروزی با تاکید بر اینکه این شرکت 22 محصول را در حوزه بانکی معرفی کرده است، گفت: هوشمندسازی شعب و هوشمندسازی معاملات از جمله محصولات جدید ما است. اطلاعات عملیاتی ما برای شناسایی کلاهبرداری آنلاین استفاده می شود.

وی از جدیدترین محصولات این شرکت فناوری های ضد قمار و پولشویی را برشمرد و یادآور شد: این محصولات هم اکنون در بانک ها استفاده می شود.

انتهای پیام