اقتصادی

از تولید کیت‌های تشخیص بیماری تا صادرات کیت کرونا

یکی از شرکتهای اطلاعاتی علاوه بر تولید 50 نوع کیت تشخیص بیماریهای عفونی و ژنتیکی ، قادر به تولید و صادرات کیتهای تشخیص کرونا نیز بود.

به گزارش ایران تودی ، یکی از اولین شرکت ها در زمینه مراقبت های بهداشتی که از سال 1998 فعالیت می کند ، موفق به تولید 50 نوع کیت تشخیصی شده و به استاندارد بین المللی ISO 9001 دست یافته است.

این شرکت حدود 50 محصول شامل فناوری ELISA ، کیت های مختلف برای تشخیص نشانگرهای سرطان ، بیماری های عفونی ، هورمون ها و بیش از پنج نوع کیت بیوشیمیایی با نشان CE اتحادیه اروپا دارد.

آلمان ، ایتالیا ، بلژیک ، برزیل ، کره جنوبی ، ترکیه ، مصر ، مالزی ، آذربایجان ، گرجستان ، مقدونیه ، تانزانیا و 15 کشور دیگر مقاصد صادراتی این شرکت هستند ، بنابراین این شرکت به عنوان بهترین صادرکننده نمونه به چهار قاره صادر می کند. وی در سالهای 1389 ، 1394 و 1396 در کشور انتخاب شد.

طبق اعلام معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، کیت تشخیص کووید -19 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که به آلمان صادر شده است.

در مصاحبه با ایران تودی ، مدیرعامل دکتر دانشبانیان دکتر. بهروز تهرانی وی با اشاره به فعالیت های بیش از 20 سال این شرکت در حوزه سلامت گفت: محصولات این شرکت در زمینه ابزارهای تشخیصی و آزمایشگاهی از جمله کیت های آزمایشگاهی است و با استفاده از جدیدترین فناوری در این زمینه تولید می شود. . “

وی تولید 50 نوع کیت آزمایشگاهی را یکی از دستاوردهای این شرکت عنوان کرد و گفت: این کیت ها برای تشخیص بیماری ها و ناهنجاری های مختلف از جمله بیماری های هورمونی ، انواع سرطان ها و بیماری های عفونی مانند هپاتیت و ایدز استفاده می شود. به

تهرانی با اشاره به تجاری سازی این محصولات یادآور شد: با توجه به اینکه محصولات این شرکت بر اساس نیاز بازار است ، ما توانسته ایم در زمینه تجاری سازی به موفقیت دست پیدا کنیم.

برگزار کننده این پروژه ، بر اساس نشانگرهای این آزمایش ، تشخیص و تشخیص جنین با بیماری های ژنتیکی خاص مانند سندرم داون را از جمله دستاوردهای این شرکت عنوان کرد.

انتهای پیام