فرهنگ و هنر

انتخاب معلم “جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی”

دبیران علمی و اجرایی اولین جشنواره دوسالانه “انتخاب بهترین آثار پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت ؛ جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی” انتخاب شد.

به گزارش ایران تودی ، به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ، در اولین جلسه با کارمندان اجرایی اولین دوسالانه “جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی” امسال به سرپرستی دکتر علی محمد نعینی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به طور هم زمان ، دکتر محسن پرویز و دکتر حسن علائی دبیران علمی و اجرایی را انتخاب کرد.

در این جلسه دکتر علی محمد نعینی ، مدیر مرکز اسناد و تحقیقات اسناد دفاع مقدس ، دکتر علی شجاعی سائین ، نویسنده ، محقق و مدیر سابق بخش کتاب وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی ، دکتر. علیرضا سلطانی ، استاد دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور پاکدشت محسن پرویز ، استاد دانشگاه و معاون فرهنگی سابق وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و حسن علائی ، فعال ، ناشر ، نویسنده و محقق ، در راس اداره عملیات روانی و مبارزه با تهدید نرم معاون وزیر فرهنگ بودند. و تبلیغات دفاعی.

در این جلسه مقرر شد دبیرخانه اولین دوره فعالیت خود را در حوزه اطلاعات آغاز کند و متناسب با شرایط فعلی و تحت تأثیر بیماری کرون در جمع آوری کتاب و آثار به وضعیت لازم پایان دهد. نتایج را اعلام کنید.

انتهای پیام